Nova pravila auto osiguranja: U slučaju nesreće, odštete manje!

Gubitak obiju natkoljenica više neće biti 100 postotna invalidnost. Šokantan je to prijedlog novog zakona. “Jedina i isključiva svrha tog zakona je da se u njemu proguraju nove tablice i da se štete drastično smanje”, kaže odvjetnik Bruno Spiz za Dnevnik.hr.

Prema novim tablicama gubitak slezene u postocima iznosio bi 0 posto, gubitak obiju natkoljenica umjesto 100 bio bi 80 posto, gubitak potkoljenice, s prijašnjih 60 posto na 30, dok bi gubitak oba jajnika prema novim tablicama iznosio samo 10 posto tjelesnih oštećenja!

Ovakav prijedlog zakona pokušao se progurati i prije dvije godine. Odvjetnici, odvjetnička komora, sudski vještaci i liječnici uspjeli su to spriječiti.

– Najviše nas je strah ovoga, da se ne uvedu te medicinske tablice jer one znače jednu tragičnu situaciju za oštećenika i minimalne odštete, a odštete u Hrvatskoj su jako, jako male – ističe Spiz.

Predlagatelji zakona teze o smanjenju odšteta odbacuju.

– Teza o tome da mi hoćemo smanjiti odštete, oštetiti oštećene, apsolutno ne stoji, nikome to nije namjera – poručuje Marijan Čurković, pomoćnik direktora CO-a.

Između ostalog traže jasna pravila igre.

– Pravila ponašanja koja će osigurateljima omogućiti da na vrijeme jasno i transparentno odrede naknadu štete i na taj način osiguraju ravnopravnost oštećenih – dodaje Čurković.

Prijedlog zakona koji prema najavama ne ide na ruku oštećenika, već je na stolu Ministarstva financija.

– Navedeni zakonski prijedlog je u izradi, sukladno planu zakonodavnih aktivnosti Ministarstva financija, a za njegovu izradu zadužena je Radna skupina…Ovim ističemo kako će svi zainteresirani moći iznijeti svoje prijedloge i sudjelovati u javnoj raspravi o navedenom zakonskom prijedlogu – ističu u priopćenju Ministarstva financija.

Točku na “i”, stavit će Vlada Republike Hrvatske, prenosi Dnevnik.hr.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije