Nogometni “rat” među proizvođačima automobila

Borba među automobilskim brendovima za sponzoriranje velikih nogometnih natjecanja završila je praktički prije trinaest godina. Od kada su Hyundai i Kia 1999. godine na globalnoj razini postali glavni partneri krovne svjetske nogometne organizacije, razloga za promjene očito nije bilo.

Spomenuta grupacija tako je kaparila sva buduća velika natjecanja, uključujući svjetska i europska prvenstva, a svi drugi brendovi mogu krenuti u nadmetanje s njima tek nakon 2022. godine kada završava aktualno partnerstvo korejaca s Fifom i Uefom. Veliki kolač na europskoj razini zgrabio je i Ford koji već godinama sponzorira najelitnije klupsko nogometno natjecanje Ligu prvaka, a stepenicu ispod, odnosno Europsku ligu kao službeni partner već tri godine prati Seat.

Budući da su prava na velika nogometna natjecanja rezervirana godinama unaprijed, automobilskim brendovima koji nisu imali sreće na tom području ostaju na raspolaganju nogometni klubovi preko kojih mogu napraviti odličan marketing. Medijski najeksponiraniji klub na svijetu čiji igrači imaju status megazvijezda je Real Madrid.

Usluge Cristiana Ronalda, Sergia Ramosa, Ikera Casillasa ili Josea Mourinha vrhunski koristi Audi koji svakih mjesec dana radi event kojim skreće pozornost na svoje proizvode. Premda igrači kraljevskog kluba privatno voze modele Lamborghinija, Ferrarija i Bugattija, dolazak na trening ili utakmicu zbog sponzora zahtijeva ‘stiskanje’ u Audijevim modelima R8, A8 ili Q7.

Pojedini brendovi poput Mercedes Benza i Volkswagena pojam sponzorstva dignuli su na još veći nivo uloživši milijune eura u gradnju stadiona, pa tako nogometne arene u Stuttgartu i Wolfsburgu nose njihova imena, piše Autoklub.hr.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije