POTROŠNJA GORIVA

PRAVI IZBOR ZA TEŠKA VREMENA Koji benzinski modeli troše najmanje goriva?

Treba uzeti da i WLTP mjerenja također imaju odstupanja, ali su definitivno bliža praktičnoj potrošnji

U vrijeme kada cijene goriva divljaju, štedljivost automobila
postala je jedna od glavnih odlika. Mnogima će biti važnija i od
bogate opreme ili snažnijeg motora. Njemački autoklub (ADAC)
objavio je podatke o najštedljivijim modelima s benzinskim
motorima. U obzir su uzeti samo modeli kod kojih su provedena
rigorozna i realna WLTP tvornička mjerenja potrošnje, piše portal
revijahak.hr. Naravno, treba uzeti da i
WLTP mjerenja također imaju odstupanja, ali su definitivno bliža
praktičnoj potrošnji.

Pobjednici po klasama

Mikro i mali automobili
Toyota Yaris 1,5 Hybrid CVT (3,8 litara goriva na 100 km), Mazda
2 Hybrid Pure CVT koja koristi isti sustav kao iz
Yarisa (3,8 litara goriva), Renault Clio E-TECH Hybrid 145
Equilibre Automatik (4,2 litre goriva), Honda Jazz 1,5 i-MMD
Comfort e-CVT (4,5 litara goriva), Suzuki Swift 1,2 Dualjet
Hybrid Club (4,7 litara goriva), Toyota Aygo X 1,0 (4,8 litara
goriva), Kia Picanto 1,0 Edition 7 (4,8 litara goriva), Suzuki
Ignis 1,2 Dualjet Hybrid Club (4,9 litara goriva), Ford Fiesta
1,0 EcoBoost Hybrid Cool (5,0 litara goriva) i Škoda Fabia 1,0
MPI Easy (5,0 litara goriva).

Kompaktna klasa
Kia Niro 1,6 GDI Hybrid DCT6 (3,4 litre goriva), Toyota Corolla
1,8 Hybrid (4,5 litara goriva), Suzuki Swace 1,8 Hybrid
Comfort+ CVT, isti automobil kao i Corolla (4,6 litara goriva),
Renault Arkana E-TECH Hybrid 145 Intens Automatik (4,6 litara
goriva), Toyota C-HR 1,8 Hybrid Flow (4,9 litara goriva), Audi A3
Limousine 30 TFSI S tronic (4,9 litara goriva), Mazda 3
Fastback e-SKYACTIV-X 2,0 M Hybrid (5,0 litara goriva), Ford
Focus 1.0 EcoBoost Hybrid Cool & Connect (5,1 litra
goriva), Škoda Scala 1,0 TSI Cool Plus (5,1 litre goriva), VW
Golf 1, 0 eTSI Life DSG (5,2 litre goriva), Kia Ceed 1,0
T-GDI Edition 7 (5,2 litre goriva) i Hyundai IONIQ
Hybrid (5,2 litre goriva).

Srednja klasa
Škoda Octavia 1,0 TSI e-TEC Ambition DSG (5,0 litara goriva),
Toyota RAV4 2,5 Hybrid (5,6 litara goriva), Lexus NX 350h
Automatik (5,6 litara goriva), Peugeot 508 1,2 PureTech 130
Active Pack EAT8 (5,8 litara goriva), Citroen C5 X PureTech 130
Stop&Start Feel Pack EAT8 (6,0 litara goriva), Audi A4 35
TFSI (6,0 litara goriva), Audi A5 Coupé 35 TFSI (6,0
litara goriva), Volvo V60 B3 Essential DKG (6,2 litre goriva),
Mercedes-Benz C 180 9G-TRONIC (6,2 litre goriva), VW Passat
Variant 1,5 TSI OPF Conceptline (6,3 litre goriva), BMW 318i
Steptronic (6,3 litre goriva), Peugeot 5008 1,2 PureTech 130
Active Pack (6,3 litre goriva), BMW 420i Coupé
Steptronic (6,3 litre goriva) i Ford S-MAX 2,5 Hybrid
Trend CVT(6,3 litre goriva).

Viša i visoka klasa
Lexus ES 300h Business Edition Automatik (5,2 litre goriva),
Škoda Superb 1,5 TSI Active (5,9 litara goriva), BMW 520i
Steptronic (6,1 litra goriva), Toyota Highlander 2.5 Hybrid
Business Edition (6,6 litara goriva), BMW 630i Gran Turismo
Steptronic (6,8 litara goriva)…

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije