Karavanska izvedba Octavije druge generacije potvrđuje ono što se već godinama zna za češku marku. Od 1991., kad je kupio Volkswagen, Škoda napreduje iz godine u godinu.
Njeni su modeli već potpuno na razini najboljih europskih proizvoda, izgledaju atraktivno, a kvaliteta je na razini najboljih Volkswagena.
Octavia je dizajnerski, koncepcijski i izvedbeno najpogođeniji češki auto, cijenjen ne samo na našem, već i na probirljivim EU tržištima. Nažalost, taj trend prati i cijena, pa su Škode najprije prestale biti jeftine te su, malo pomalo, postale i skupe.
Octavia Combi je obujmom prtljažnika od 605 do 1655 litara apsolutni vladar klase. Imponira solidnost i preciznost izrade, a izvedba materijala gotovo pa premium. Ne bi se reklo da upravo ulazi u osmu tržišnu godinu. Redizajn iz 2008. jedan je od najuspješnijih u proteklih deset godina te je i danas karavanska Octavia aktualna kao I krajem 2004., kad je predstavljena.
Autoklub je testirao tržišno najzanimljiviju verziju s vrlo bogatom serijskom opremom i novim, najvažnijim Volkswagenovim turbodizelašem 1.6 TDI sa 105 KS, koji je zamijenio jednako snažni, legendarni i bučni, 1.9 TDI s ubrizgavanjem pumpa-brizgaljka. Čim se sjedne za upravljač shvati se da su proporcije izvrsno pogođene, sve je precizno i na mjestu. Pohvalna je uglađenost rada motora i, za dizelaše, neobična spremnost na visoke okretaje. Stoga je pet stupnjeva preciznog mjenjača sasvim dovoljno.
Treba li snažniji dizelaš, 2.0 TDI sa 140 KS? Ne treba, jer 11,4 sekunde do stotke i najvećih 190 km/h sve je što treba prosječnom vozaču. Pogotovo što motor raspolaže dovoljnom snagom za odlučno ubrzanje pri svim brzinama. Pritom imponiraju osjećaj sigurnosti, dobro ležanje i niska potrošnja. U tjedan dana testa izmjerili smo 5,9 litara, a suzdržaniji vozači mogu računati samo s pet litara, piše Autoklub.