Slijede velike promjene u industrijskoj proizvodnji, koja će morati emitirati manje CO2 i drugih plinova, ali i ogromne promjene u automobilskoj industriji
Europska komisija tražila je redukciju stakleničkih plinova za 55
posto do 2030. godine u odnosu na 1990. godinu. No, Europski
parlament otišao je korak dalje i usvojio 60-postotno smanjenje i
to s 352 glasa za prijedlog i 326 protiv.
Što to konkretno znači? Velike promjene u industrijskoj
proizvodnji, koja će morati emitirati manje CO2 i drugih plinova,
ali i ogromne promjene u automobilskoj industriji. S ovim mjerama
proizvođači automobila će morati drastično sniziti razinu CO2,
koju emitiraju njihovi automobili, a to neće biti moguće bez
ukidanja brojnih benzinskih i dizelskih modela te implementacije
električnih motora.
Trenutno raspoloženje nije naklonjeno ni plug-in hibridima jer se
iz mnogih institucija čuje da ih vozači uglavnom ne pune strujom
i koriste ih kao klasične hibride – što, opet, rezultira višim
emisijama CO2 i drugih stakleničkih plinova.
Kako piše portal revijahak.hr, o ovoj odluci Europsko
parlamenta slijedi još rasprava u svakoj od zemalja članica, ali
izglasani prijedlog jasno definira kojim putom će krenuti EU.