Bez okrupnjavanja samostalni proizvođači teško će preživjeti visoke razvojne troškove električnih automobila i sve tržišne izazove
Veliki automobilski koncerni gospodare svijetom. Bez
okrupnjavanja samostalni proizvođači teško će preživjeti visoke
razvojne troškove električnih automobila i sve tržišne izazove.
Pogledajte tko u portfelju ima druge brendove i marke.
BMW-ova grupa
BMW, Mini, Rolls-Royce i BMW Motorrad
Daimler AG
Mercedes-Benz, Smart, Mercedes-Benz
Trucks, Freightliner, Fuso, Western
Star, Bharatbenz (India), Mercedes-Benz
Vans, Mercedes-Benz Buses, Setra, Thomas Built
Fiat Chrysler Automobiles
Fiat, Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Alfa Romeo, Fiat
Professional, Lancia, Maserati
Ford
Ford, Lincoln
General Motors
Autobaojun (Kina), Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Holden,
Jiefang (Kina, komercijalna vozila), Wuling (Kina)
Honda
Honda, Acura
Hyundai Motor Company
Hyundai, Kia, Genesis
PSA
Peugeot, Citroen, DS, Opel, Vauxhall
Renault-Nissan-Mitsubishi
Renault, Nissan, Mitsubishi, Dacia, Alpine, Infiniti, Datsun,
Lada, Renault-Samsung, Venucia (Kina)
Toyota Group
Toyota, Lexus, Hino (komercijalna vozila), Daihatsu
Nedavno je Toyota kupila 5 posto Suzukija te planira kupiti 20
posto Subarua.
Volkswagen
Volkswagen, Audi, Bentley, Bugati, Lamborghini, Porsche, Seat,
Škoda, MAN, Scania, Volkswagen Commercial Vehicles, Ducati
Tata (Indija)
Tata, Jaguar Land Rover, Tata Daewoo (komercijalna vozila)
Izvor: revijahak.hr