Vozači neće smjeti provesti regularni tjedni odmor u kabini vozila nego će im poslodavci morati omogućiti da ga provedu u odgovarajućim objektima
Europska unija odlučila je regulirati mnoga pravila vezna uz
vozače kamiona i komercijalne prijevoznike. Nova pravila potvrdio
je Europski parlament, a zemlje članice imat će 18 mjeseci da
većinu mjera ugrade u svoje Pravilnike.
O čemu se radi? Vozači neće smjeti provesti regularni tjedni
odmor (45 sati i više) u kabini vozila nego će im poslodavci
morati omogućiti da ga provedu u odgovarajućim objektima.
Vozačima će se morati omogućiti povratak kući nakon tri do četiri
tjedna vožnje.
Kako piše portal revijahak.hr, pametni tahografi morat će
bilježiti i prelaske granica. Tahografima će morati biti
opremljena i laka komercijalna vozila (Iznad 2500 kilograma)
Što se tiče kabotaže – obavljanja poslova transporta u drugim
državama – prijevoznicima će to i dalje biti omogućeno, ali će u
državama u kojima su registrirani morati imati značajne poslovne
aktivnosti. Tako se regulira pravednija konkurencija, odnosno
sprečava se širenje kompanija koje su samo registrirane u nekoj
državi, a posao obavljaju u drugim državama.