U Ministarstvu tvrde da odluka o spajanju HAC-a i ARZ-a i ukidanju mostarine nije predizborna te da već godinu i pol traže model kako bi se mogla ukinuti jedina naplata mostarine u Hrvatskoj
Bez obzira na to je li riječ o predizbornom potezu ili posljedici
spajanja Hrvatskih autocesta (HAC) i Autoceste Rijeka – Zagreb
(ARZ), ukidanje naknade za prelazak preko Krčkog mosta dobra je
vijest za sve posjetitelje Krka, osobito za stotine tisuća
turista koji svake godine posjete taj kvarnerski otok.
U Ministarstvu tvrde da odluka o spajanju HAC-a i ARZ-a i
ukidanju mostarine nije predizborna te da već godinu i pol traže
model kako bi se mogla ukinuti jedina naplata mostarine u
Hrvatskoj. Vlada i ministar Oleg Butković, u
čijoj je izbornoj jedinici Krčki most, bili su pod pritiskom da
ukinu mostarinu nakon što su ukinuli naplatu prolaska kroz tunel
Sveti Ilija.
Spajanje HAC-a i ARZ-a, kažu u Ministarstvu, jedini je model koji
omogućuje ukidanje mostarine. Kreditori, naime, nisu dopuštali
ARZ-u da to učini, a HAC pak gubitak prihoda od mostarine može
lakše podnijeti. Godišnji prihodi od Krčkog mosta iznose oko 50
milijuna kuna.