Tijekom noći sa subote na nedjelju djelatnici tvrtke Asfinag uklonili su table s ograničenjima brzine 140 km/h i vratili stare table s ograničenjima 130 km/h. Kraj je to jednog projekta započetog 2018. godine
Naime, sad već bivši ministar prometa iz stranke FPÖ,
Norbert Hofer, želio je testirati kakav će
utjecaj povećanje ograničenja brzine imati na okoliš i sigurnost
prometa. U tu svrhu postavljene su table s ograničenjem brzine
140 km/h na dionice Sattledt – Konten Haid (u blizini Linza) te
Oed Melk (između Linza i St. Pöltena).
Nakon parlamentarnih izbora promijenila se vlast u Austriji, FPÖ
više nije u vladajućoj koaliciji, a naprasno je završio i pilot
projekt:
– Više brzine vode većim onečišćenjima – kratka i jasna bila je
ministrica okoliša Leonore Gewessler u intervjuu
austrijskom ORF-u.
Kako prenosi portal revijahak.hr, zanimljivo je da se broj
prometnih nesreća sa stradalim osobama smanjio za gotovo 50 posto
na dionicama na kojima je povećano ograničenje brzine (s 4.3
takve nesreće mjesečno od 2014. do 2017. godine pri 130 km/h na
2.2 nesreće 2108. godine pri 140 km/h). No, s tim je sad gotovo
te će se i na tim dionicama voziti 130 km/h.