PITAJTE ZA DIJELOVE, a ne za gratis tepihe

Pri kupnji automobila kupcu je glavna ideja za što manje novca kupiti automobil kakav želi, s motorom i opremom barem približnima onome što si je zacrtao kao ideal. Prodavača će prije pitati hoće li kao poklon dobiti tepihe za auto nego koliko za taj isti automobil košta servis, koliko valja izdvojiti za rezervne dijelove.

No, zapravo bi trebalo biti obratno, jer tepihe će si već uspjeti kupiti i kupac s najskromnijim budžetom, dok cijene dijelova koje valja zamijeniti već pri manjem gradskom sudaru vrlo lako dosegnu trećinu vrijednosti automobila. Činom kupnje automobila troškovi za vlasnika ne završavaju; oni tu tek počinju. I toga treba biti svjestan svaki novopečeni vlasnik automobila.

Automobil je dugotrajna investicija, a da bi nas dulji niz godina mogao pouzdano i sigurno služiti, treba ga održavati. Održavanje košta. Na troškove redovnog održavanja valja unaprijed računati. Prodavači automobila tu se moraju postaviti kao partner kupca, moraju mu pružiti potpunu informaciju o troškovima koji ga očekuju.

Ako smo uspjeli prikupiti novac za automobil koji želimo, neće nas od njega odbiti cijena branika i svjetala. Samo će nas potaknuti da uplatimo kasko osiguranje, koje je poželjno uzeti čak i kad automobil više nije nov. Ono što nas može odbiti od kupnje trebao bi biti pokušaj prodavača da zataji koliko stoji održavanje konkretnog automobila.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije