SUZUKIJEVI MODELI PRUŽAJU najpovoljniji pogon na sve kotače

Pogon na sva četiri kotača već dugo vremena nije želja samo uskog kruga vozača kojima je on potreban zbog poslovnih ili privatnih specifičnosti. Prednosti posjedovanja dviju, a ne samo jedne pogonske osovine danas su poznate svakome tko je ikad pokušao sići s ceste na makadam ili blatni put, a o odlasku na skijanje, preko nerijetko zasniježenih prometnica, da i ne govorimo. A tu su, dakako, i oni vozači kojima 4×4 nije nužno sinonim za offroad, nego pogon na sve kotače traže zbog veće sigurnosti i boljih voznih osobina na samoj cesti.

Da raste broj potencijalnih kupaca automobila s integralnim pogonom, već neko vrijeme dobro znaju proizvođači, pa je i njihova ponuda sve veća i sve dostupnija. Nekad se o njima gotovo pa nije moglo razmišljati bez stvarno ozbiljne svote novca, dok danas za automobil s pogonom na sve kotače ne treba izdvojiti puno više od iznosa za običan mali gradski automobil. Izbor je, k tome, doista velik, a mi smo za ovu priliku probrali samo nekoliko najpovoljnijih primjeraka.

Tko je od proizvođača po tom pitanju glavna faca, nije teško zaključiti: od pet povoljnih mališana s pogonom na sve kotače, čak su tri modela Suzukijeva.

SUZUKI VITARA, 125.066 kuna
Da Vitara ima odličnu cijenu, znaju već doslovno i ptice na grani, a posebno to vrijedi za njezine verzije s pogonom na sva četiri kotača. Osnovna među njima pokretana je 1,6-litrenim benzincem sa 120 konjskih snaga i ručnim mjenjačem, no tu su i ostale opcije, s dizelskim motorima te automatskim mjenjačima.

SUZUKI SWIFT, 105.754 kuna
Tradicionalno jedan od najomiljenijih i najpopularnijih gradskih automobila, Swift kao veliki adut u odnosu na konkurenciju na stol izvlači verziju s pogonom na sva četiri kotača. Takvo što teško se sreće i u klasama višim od njegove, pa tko ovdje traži 4×4, u njemu će naći sve što mu treba.

DACIA DUSTER, 123.900 kuna
Dacijin najvažniji “image maker” nikad se nije oslanjao samo na dopadljiv izgled i povoljnu cijenu, nego uz njih isporučuje i provjerene Renaultove motore i pogon na sve kotače koji korijene ima u nekadašnjem X-Trailu. S benzinskim motorom od 115 KS, kao svojevrsni bonus nudi i prostranu kabinu te prtljažnik od 443 litre.

FIAT PANDA, 121.750 kuna
Baš kao i u originalnoj, prvoj generaciji, novovjeka Fiat Panda osvaja na razne praktične načine, no dobar dio svoje slave duguje verziji s pogonom na sva četiri kotača, i to s blokadom diferencijala. Takva, a k tome još pokretana dizelskim motorom od 95 KS, slovi kao nezaustavljiva na snijegu, blatu i na drugim zahtjevnim podlogama.

SUZUKI IGNIS, 101.205 kuna
Osim vrlo niskom cijenom, Ignis se može pohvaliti i skromnim vanjskim mjerama, što ga čini posebno okretnim i u gradskoj vožnji i pri silasku s ceste. Za duljinu od samo 370 cm putnička mu je kabina još i prostrana te se osim s benzinskim motorom od 90 KS može pohvaliti i vrlo dobrom serijskom opremom.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije