Top lista modela koji su ove godine najčešće posjećivali servise

Iako je riječ o analizi koja je provedena unutar granica Velike Britanije, reklo bi se da tvrtka Autodata ovakvim listama svijetu čini veliku uslugu, jer se iz godine u godinu od strane te tvrtke ispituju i bilježe svi oni podaci koje proizvođači automobila nikada neće izbaciti u javnost.

Naravno, riječ je o kvarovima, njihovoj učestalosti i brojnosti, te svim onim veselim i super stvarčicama koje na vlastitim leđima (ili bolje rečeno u novčanicima) podnose vlasnici pojedinih automobila. Samim time se ne može reći da je cilj ovakvih istraživanja usmjeren ka bilo kakvoj degradaciji bilo kojeg proizvođača automobila, jer podaci govore sami za sebe i nisu pristrani ni na koji način. Barem tako kažu glavni i odgovorni ljudi tvrtke.

‘Jedan od mnogih benefita konstantne evolucije tvrtke Autodata sveden je na visok nivo prikupljenih informacija i iskustava vlasnika i servisa. Sve to pomaže jasnijem pregledu situacije unutar današnje auto-industrije, te pozitivnim i negativnim stranama vezanim uz automobile, servise i iskustva vlasnika, što zajednički pridonosi jednoj realnoj slici s kojom se svi zajedno suočavamo’.

Riječi su to direktora tvrtke Autodata Roda Williamsa, koji između ostalog vjeruje u ‘Ovakve statistike zbog ukazivanja na eventualne pogreške i propuste od strane proizvođača automobila, te poboljšanje kvalitete automobila na tržištu, isto kao i servisa koji ih održavaju, te čija je praksa od neizmjerne važnosti u razvoju tehnologija i održivosti istih’.

Dakle, ako je za vjerovati svemu što piše, tvrtka Autodata doista vrši prikupljanje statistika od mnogih svojih vjernih pratitelja, te od strane auto-servisa na području Velike Britanije, a i puno šire.

Uostalom, s nekih 67% (njima) domaćeg tržišta koje pokrivaju njihove baze podataka, teško je sumnjati u vjerodostojnost na bilo koji način.
No taj dio priče u ovom momentu ispada nebitnim, jer lista modela koji su ove godine najčešće posjećivali servise upravo stoji pred vama, pa sami možete vidjeti koji je proizvođači i modeli najviše naseljavaju:

1. Ford Focus (04-11)
2. Opel Astra H (04-13)
3. Peugeot 206 (98-09)
4. Ford Transit (06-)
5. Opel Corsa D (06-14)
6. VW Transporter T5 (03-15)
7. Volkswagen Golf 5 (03-08)
8. Peugeot 307 (01-08)
9. BMW serije 3 E90 (05-14)
10. Renault Clio II (98-12)

Top 20 ove liste donosi i modele poput Nissanovog modela Qashqai, Forda Fieste, Volkswagenovih modela Passat i Polo, Renaulta Megane, i Audija Q3, no prvih deset ipak vrijedi posebno istaknuti.

Vrijedi napomenuti i kako se ne radi o listi najkvarljivijih automobila, već o onoj koja podrazumijeva najčešća servisna održavanja i intervencije, što može i ne mora biti isto.
Samim time nema pretjeranog smisla u komentarima skakati za vrat jedni drugima, jer se lista doista sastoji od svega i svačega, pa praktički niti jedni pripadnici raznoraznih sekti i kultova ovih i onih proizvođača automobila nisu pošteđeni muke.

Jedino je malčice interesantno vidjeti kako Japanci unutar prvih deset nemaju pripadnika servisne elite, pa se oko toga eventualno može povesti neka polemika. No čak ni to ne vrijedi raditi, s obzirom na to da su iskustva svakoga od nas bitna tek na individualnoj bazi, te ovakve liste mogu eventualno koristiti kao svojevrsna okosnica ili pak materijal za maltretiranje nekog prijatelja na kavi.

Sve ostalo ne bi trebalo krivo shvaćati i bespotrebno podizati vlastitu i tuđu želučanu kiselinu, jer bi se u protivnom i naši doktori mogli oglasiti s vlastitim statistikama.

Izvor: Automobili.dnevnik.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije