U 13 sati potpuno je normaliziran telekomunikacijski promet, priopćili su iz HT-a. Zbog poteškoća u radu fiksne i mobilne mreže Hrvatskog telekoma mnogi su njihovi korisnici imali problema s pristupom uslugama.
DUZS je javio da je bilo i problema pri uspostavi poziva prema žurnim službama.
– U ranim jutarnjim satima došlo je do poteškoća u korištenju telekomunikacijskih usluga Hrvatskog telekoma. Za vrijeme trajanja poteškoća ni u jednom trenutku nije bilo potpunog prekida telekomunikacijskih usluga.
Uzroci će biti poznati nakon detaljne analize stručnjaka HT-a i partnera. Stručnjaci HT-a i Ericssona odmah su pristupili otklanjanju poteškoća. Za hitnu službu 112 preusmjeravanjem je osigurana nesmetana dostupnost – priopćili su iz HT-a oko 13.15 sati.
Oko 9.45 na naš su upit iz Odjela za korporativne komunikacije rekli kako očekuju normalizaciju prometa kroz dva sata. Oko 11 sati javili su da su zbog nepredviđenih okolnosti poteškoće i dalje povremeno prisutne te da stručnjaci još uvijek intenzivno rade na njihovu rješavanju.
– Poduzimamo sve kako bismo smetnje otklonili u najkraćem mogućem roku, a pozivi na broj 112 normalno funkcioniraju – izvijestili su.
Zbog poteškoća pri radu mreže, problemi su nastali i na nekim bankomatima, u nekim trgovinama ne prolaze kartice…
Korisnik Twittera KuNaNeT preuzeo je odgovornost za pad sustava. Tvrdi da je riječ o takozvanom DDoS napadu te najavljuje da su mu sljedeći na meti Vipnet i Bnet.