U redakciju našeg portala javili su se nezadovoljni čitatelji iz Murskog Središća koji su se danas u prijepodnevnim satima uputili u tamošnju poslovnicu Privredne banke Zagreb.
Požalili su se kako na šalterima nisu mogli podignuti kune, već su se samo vršile isplate u devizama. Isto tako ni jedan bankomat nije bio u funkciji.
Gdje je nastao problem upitali smo u Privrednoj banci Zagreb odakle su nam odgovorili:
– U utorak, 4. kolovoza 2015. u prijepodnevnim satima poslovnica PBZ-a u Murskom Središću radi tehničkih poteškoća nije izvršavala kunske isplate. Promptnom reakcijom tehničke su poteškoće uklonjene te se od 11.30 sati u poslovnici mogu obavljati kunske isplate.
Bankomat u sklopu Konzuma je u funkciji, dok se bankomat u sklopu poslovnice servisira. Njegovo vraćanje u funkciju se očekuje u toku dana, a najkasnije u četvrtak, 6. kolovoza. Ispričavamo se cijenjenim klijentima radi neugodnosti te ih ovim putem molimo za razumijevanje – kažu u banci.