Toplice Sv. Martin: Kako to izgleda kad poduzeće brine o lokalnoj zajednici?

Kako brinuti o lokalnoj zajednici, potaknuti proizvodnju i temeljem togan poboljšati vlastitu uslugu? Ovo pitanje mnoge tvrtke povlače kroz svoje poslovanje, no rijetko koja uspije na njega pronaći i prikladan odgovor. Jedna od takvih tvrtki je i LifeClass Terme Sveti Martin koje su u skladu sa svojom poslovnom vizijom koja glasi “Svijet zdravih užitaka” pokrenule projekt nabavke namirnica od lokalnih proizvođača.

Danas se je upravo tim povodom u LifeClass Termama Sveti Martin održala i konferencija za medije na kojoj su predstavljeni lokalni proizvođači koji će od sada na dalje dobavljati domaće uzgojene namirnice za potrebe Resorta. Konferenciji za novinare je prisustvovao i župan Međimurske županije – Matija Posavec koji je pozdravio ovu inicijativu te naglasio kako upravo ovaj projekt mora biti pozitivan primjer drugima za poticanje lokalnog gospodarstva i jačanje lokalne zajednice. Uz župana, kratki govor je održao i načelnik Općine Sveti Martin na Muri – Franjo Makovec, generalni direktor LifeClass Termi Sveti Martin – Branimir Blajić, vlasnik portala Finoteka.com Hrvoje Kolman te predstavnik Udruge voćara, vinogradara i povrćara Sv. Martin na Muri – Mladen Dobranić.

Navedeni projekt operativni je nastavak brandiranja Termi Sveti Martin kao Regionalnog centra zdravog stila života, kao što to nalaže i vizija grupacije LifeClass, a u prvoj fazi ovog projekta slijedi potpis sa 20 OPG-ova po pitanju nabave voća i povrća s područja gornjeg i donjeg Međimurja.


“Međimurski OPG-ovi poznati su po pristupu koji se temelji na poštenju i kvaliteti, a upravo to su elementi koje smo prepoznali i koji su komplementarni sa našom vizijom poslovanja. Veselimo se suradnji od koje će svi profitirati, a najviše naši gost koji će jesti zdravu, svježu i lokalnu hranu, uzgojenu u neposrednoj okolici Resorta. Drago nam je što možemo biti akcelerator malog gospodarstva općine i županije, te na taj način raditi na poboljšanju lokalne zajednice.” Izjavio je generalni direktor LifeClass Termi Sveti Martin, g. Branimir Blajić koji zaista ima moderan i kreativan pristup poslovanju što se može i vidjeti po realiziranim aktivnostima, pogotovo s područja zelenog poslovanja.

No, kako ne bi stalo samo na tome, Terme Sveti Martin će početkom 2015. godine napraviti kompletan rebrending postojećeg restorana Martin koji se nalazi u sklopu Hotela Spa Golfer. Rebranding podrazumijeva promjenu interijera koji će tako u pojedinim elementima biti koncipiram prema principima dr. Rudolfa Steinera, ali i promjenu same ponude jela koja će biti isključivo lokalna i zdrava.

Također, do kraja 2015. godine, biti će gotov i projekt “Degustacijskog vrta” u kojem će svaki od OPG uključen u suradnju imati svoj vlastiti dio (parcelu) za koji će biti zadužen, a svaki gost hotela imati će prilike i osobno se uvjeriti odakle dolaze namirnice koje se u Resort poslužuju.

U narednim fazama integracije lokalne zajednice u dobavljanje kontroliranih, domaćih i zdravih namirnica oformiti će se i suradnja s lokalnim mesnim industrijama, kao i proizvođačima mliječnih proizvoda.

Ovaj projekt zaista je hvale vrijedan, te je samo pitanje vremena kada će i ostali hoteli prepoznati potencijale koje im njihovo lokalno okruženje nudi.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije