Imao garanciju za kosilicu, ali se trgovina zatvorila – što poduzeti?

Vukanovčar” – društvo za zaštitu potrošača Međimurja i portal eMedjimurje.hr pokrenuli su zajednički rubriku putem koje se možete obratiti ukoliko smatrate da su povrijeđena vaša potrošačka prava te pitati kako i na koji način se zaštiti.

Pitanje:
Kupio sam neku kosilicu u trgovini OBI koja je imala 5 godina garanciju (zato sam je i kupio). OBI se zatvorio, a ja ostao oštećen. Ovlašteni servis mi kaže da oni daju samo dvije godine garanciju, a ostalo trgovina. Kupljena je u mjesecu travnju 2011. godine. Možete li mi pomoći?

Odgovor:

Tijekom kupnje kosilice ste postali ugovorna strana s trgovinom OBI koja Vam je trebala dati ovjereni Jamstveni list s jasnim, čitljivim i razumljivim jamstvenim pravima kupca. Međutim, ukoliko je firma ugašena, svoje pravo na reklamaciju možete zatražiti od firme slijednika koja je preuzela sve pravne poslove od prethodne firme ukoliko ista postoji (informacije možete dobiti na Trgovačkom sudu). (Za Vukanovčar mr.sc. Ilija Rkman)

Smatrate li da su povrijeđena vaša potrošačka prava, a ne znate kako se zaštititi, pitajte nas na pitanja@emedjimurje.hr.

Arhiva članaka:

>>> Zaštita potrošača: Kako do svojih prava kod mobilnih operatera?
>>> Zaštita potrošača: Prevarili me pred kućnim pragom – što da radim?
>>> Često se pitate: Plaćati HRT pristojbu ili ne? Evo odgovora
>>> Vratio proizvod za mršavljenje, a povrata novca godinu dana nema

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije