Inspektori na terenu: Jeste li sve uskladili s novim Zakonom o potrošačima?

Hrvatski Sabor je na sjednici 21. ožujka ove godine donio Zakon o zaštiti potrošača kojim se uređuje zaštita osnovnih prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga, kao i pri drugim oblicima stjecanja proizvoda i usluga na tržištu.

Novi Zakon sadrži odredbe koje su u skladu s aktima Europske unije. Na terenu su i porezni inspektori, pa vlasnicima tvrtke skrećemo pozornost na nove odredbe za prigovor potrošača kojih se morate pridržavate jer za nepoštivanje istih predviđene su novčane kazne. Kako bi se kazne izbjegle, vlasnike upozoravamo da na prigovoru za potrošače svakako izmijene članke i stavke novog Zakona.

Po novome treba pisati da su odredbe za prigovor potrošača navedene “u članku 10 stavak 2”, a do sada je to bilo “članak 8 stavak 2”. Prema Zakonu u članku 10 piše da je trgovac dužan omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i bez odgađanja pisanim putem potvrditi njegov primitak. Također je dužan potrošaču omogućiti podnošenje pisanog prigovora putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte što sve mora biti u poslovnim prostorijama vidljivo istaknuto.

Trgovac koji pruža javnu uslugu dužan je na ispostavljenom računu vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora. Također je dužan u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. I za kraj Zakonom je propisano da je trgovac dužan voditi i čuvati evidenciju prigovora potrošača na trajnom mediju godinu dana od dana primitka pisanog prigovora potrošača.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije