Što je novo u mobilnom oglašavanju u 2013. godini u Jugoistočnoj Europi? Jedan od noviteta jest širenje djelovanja ClickAttacka u zemljama regije. Iz tog razloga smo uveli dvije nove zemlje u naš Q1 report.
Zato ovaj najnoviji report sadrži trendove i statistike ne samo za Hrvatsku, već i za Bosnu i Hercegovinu i Makedoniju. Po prvi puta moći ćete usporediti stanje mobilnog oglašavanja u zemljama Jugoistočne Europe.
Jesu li trendovi jednaki u svim zemljama? Ili vas očekuju iznenađenja? Što je s tabletima? Raste li njihova popularnost u regiji? Q1 report nudi odgovore na ova, ali i mnoštvo drugih pitanja, no najbolje bi bilo da ih otkrijete sami!
Još jedna novost u ClickAttack Q reportu je usporedba korištenja mobilnog interneta po danu i satu u sve 3 zemlje, informacija koja je vitalna u planiranju vaših mobilnih kampanja. Sve ovo, ali i mnogo više, pronaći ćete u ClickAttack Q1 reportu. Zato, bez duljenja, ovo je link za preuzimanje Q1 reporta!