Hrvatski ogranak Toyote počeo je provoditi servisnu kampanju kojoj je cilj otkloniti problem s prekidačem podizača stakala koji se nalazi na vozačkim vratima vozila.
Kako je svaka vijest o problemu na Toyotinim automobilima pod povećalom, pogotovo nakon velikog opoziva koji su Japanci imali zbog problematične papučice gasa prije par godina, Toyota Hrvatska odlučila je upoznati javnost s predmetom ove servisne kampanje koja će u servise povući gotovo sedam tisuća vozila.
Servisna kampanja koja s tržišta povlači 6.959 primjerka Aurisa, Corolle, crossovera RAV4 i Yarisa proizvedenih u razdoblju od rujna 2006. do prosinca 2008. godine provodi se zbog problematičnog prekidača podizača stakala.
Naime, na vozačkim vratima nalazi se električni prekidač kojim se upravlja električnim podizačima stakala u vozilu. U nekim slučajevima korisnik/vozač može osjetiti da prekidač pod prstom djeluje “ljepljivo” tj. da je njegov povratak u početni položaj usporen.
Toyota upozorava korisnike da samoinicijativno ne podmazuju isti komercijalno dostupnim sredstvima za podmazivanje ili čišćenje, jer time mogu izazvati nepotrebno pregrijavanje prekidača i njegovo rastapanje, a time povezano i dimljenje.
Shodno tome valja napomenuti kako do sada nije zabilježena pojava vatre tj. stvaranje otvorenog plamena.
U Hrvatskoj će u servisnoj kampanji pismeno biti kontaktirano 6.959 vlasnika vozila sa svrhom pregleda njihovih vozila te nanošenja specijalnog sloja masti koji će osigurati neometan rad električnih prekidača podizača stakala.
Svi oni koji se ne mogu strpjeti dolazak obavijesti na kućnu adresu sami mogu provjeriti je li njihov automobil jedan od onih zahvaćenih ovom servisnom kampanjom.
Na Toyotinoj službenoj stranici moguće je provjeriti status vozila uključenih u preventivnu servisnu akciju. Inače, ovaj problem na svjetskoj je razini zahvatio više od 7.43 milijuna vozila i to najviše u Americi, nakon čega slijede Europa i Japan, piše Automotoportal.hr.