ljubav i veze

Seks stručnjakinja o tome žele li žene pravu vezu i bliskost: ‘Mi žudimo za tim da budemo nečije!’

Situationship se definira kao veza bez 'etikete' i zapravo je riječ o romantičnom dogovoru koji nije ekskluzivan i koji može, ali i ne mora prijeći u pravu vezu.

Nedavno sam bila na otvaranju jednog vrlo otmjenog restorana, a
bio je to jedan od onih događaja zbog kojih odmah požalite
što niste obukli nešto bolje i što ste samo na brzinu ‘složili’
frizuru umjesto da ste si dali truda. Bilo je tamo puno manekenki
i influencerica, a nijedna nije izgledala kao da ne može taj čas
na modnu pistu, ispričala je seks stručnjakinja i kolumnistica
Jana Hocking za NY Times. Muškarci su, dodaje, izgledali
bogato, a žene mršavo.

“Pridružila sam se razgovoru s četiri vrlo privlačne žene, a sve
su se žalile na svoje ljubavne živote. Jedna, koja je izgledala
kao da je došla ravno sa snimanja Victoria’s Secreta, se
žalila da se njezin muškarac i dalje ne želi vezati, iako su
već osam mjeseci zajedno. Druga se žalila na
svoga dečka koji je i dalje inzistirao da “ne
etiketiraju odnos kao vezu”, iako već neko vrijeme skupa i
žive. Tada sam doživjela šokantnu spoznaju; da čak
i prelijepe žene zaglave u takozvanim odnosima
situacijama!” (engl. situationships).

Za one koji su ne znaju što je, situationship se
definira kao veza bez ‘etikete’ i zapravo je riječ
o romantičnom dogovoru koji nije ekskluzivan i koji može,
ali i ne mora prijeći u pravu vezu. S tom je definicijom na
umu Hocking, kaže, počela razmišljati zašto bi bilo koji
muškarac s očima to htio od tako prekrasnih žena, umjesto da
ih moli da s njim budu u vezi, te čemu se onda uopće mogu nadati
sve one prosječne djevojke kad čak i najljepše imaju
problem s navođenjem muškarca na obvezivanje.

“To me pogodilo jer mi je baš nedavno jedan muškarac predložio
takvu ‘vezu’, a sljedeći dan na poslu primila sam mejl od Tindera
koja me obavještava da ‘novi podaci kažu kako su žene te koje
uglavnom traže takve neobavezne odnose. Tinder je otkrio da
se žene u aplikaciji sve više traže ‘ležeran, ali jasno
definiran odnos, usredotočen na transparentnost i slobodu’, te
da pripadnice Generacije Z i Y (Milenijalci) danas čak
četiri puta češće navode da su u takvom odnosu nego što je još u
2022. bio slučaj, pisalo je u izvješću s Tindera”, priča.

Ipak, vez obzira na to, ističe Hocking, ona u svojoj
srži iskreno vjeruje da žene žude za ljubavlju i
privrženošću nekoga posebnog i da, koliko god to staromodno
zvučalo, one zapravo žele biti nečije, pa je
na tu temu odlučila provesti i vlastitu anketu, pitajući
svojih 25.600 pratitelja na Instagramu bi li radije bili u vezi
ili ‘vezi situaciji’; i nevjerojatnih 73 posto
je reklo u vezi. “Dakle, studiji Tindera kažem od****!
i odbijam vjerovati da su romanse i ljubavne
veze mrtve… možda će nam samo trebati malo više vremena da
ih pronađemo ovih dana”, zaključila je.

Preporučeno
Najnovije