Nakon što je prošle godine najboljim agregatom proglasio Fiatov TwinAir dvocilindraš okupljeni stručni žiri na sajmu agregata u Njemačkoj ponovno je nagradu dodijelio malenom agregatu. Ovaj puta najboljim motorom proglašen je Fordov litreni EcoBoost, maleni trocilindarski agregat potpomognut turbo punjačem.
Kao i svake godine žiri sačinjen od novinara sa svih strana svijeta odlučivao je o tome tko će ponijeti ovogodišnju titulu za najbolji pogonski stroj u deset klasa. Nakon što je odnio pobjedu u svojoj klasi ispod jedne litre Fordov trocilindrični turbak obračunao se i s ostalom konkurencijom te Amerikancima priskrbio priznanja za najbolji agregat godine i najbolji novi agregat godine.
U svojoj kategoriji Fordov 1.0 EcoBoost bio je bolji od prošlogodišnjeg pobjednika, Volkswagenova litrenog trocilindraša iz modela Up i Toyotine, Hyundaijeve i Mitsubishijeve konkurencije.
I dok je Fordu pripala nagrada za najbolji agregat godine najviše nagrada kući je ovaj puta odnio BMW čiji su agregati proglašeni najboljima u čak četiri kategorije. Njegov 1.6-litreni turbo benzinac razvijen u suradnji s PAS grupacijom pomeo je konkurenciju u klasi od 1.4 do 1.8 litara, dok je dvolitreni biturbo iz modela 320i osvojio je prvo mjesto u klasi 1.8 do 2.0 litara.
Uz njih najboljima su proglašeni i 3.0-litreni biturbo iz M kupea serije 1 u klasi od 2.5 do 3.0 litre, te 4.0-litreni V8 iz BMW-a M3 u klasi do četiri litre.
Titulu u kategoriji iznad četiri litre odnio je Ferrarijev 4.5-litreni V8 iz modela 458 Italia, a isti taj motor proglašen je i najboljim sportskim agregatom i to ispred 3.8-litrenog V8 motora iz McLarena MP4-12C.
Zelenim agregatom godine proglašen je 1.4-litreni benzinac iz Opel Ampere, dok je u kategoriji do 1.4 litre najboljim proglašen Volkswagenov 1.4-litreni TSI iz nove Bube. Nagradu za najbolji agregat kući je ponio i Audi čiji je 2.5-litreni TFSI iz modela RS3 proglašen najboljim u kategoriji od 2.0 do 2.5 litara, piše Automotoportal.hr.