U svrhu realizacije projekta provedene su mnogobrojne aktivnosti
„Prijatelji u znanosti“ projekt je koji se tijekom školske godine provodio u sklopu izvannastavnih aktivnosti za zainteresirane učenike Srednje škole Čakovec.
Projektom se željela popularizirati znanost među djecom i mladima kroz izvannastavne aktivnosti, istraživačke pokuse i praktične radove. Kroz edukativne radionice, interaktivna predavanja, zanimljive pokuse i mjerenja te praktičnu nastavu proširilo se i upotpunilo teorijsko znanje iz kemije, biologije, fizike i matematike.
Učenici srednjoškolci bili su educirani da kao „mentori” prenose svoja znanja i iskustva mlađim uzrastima u dječjim vrtićima i osnovnim školama na području Međimurske županije.
U svrhu realizacije projekta provedene su mnogobrojne aktivnosti. Tijekom 12. mjeseca pokrenut je STEM kalendar gdje su učenici svaki dan dobili drugi zadatak iz STEM područja koje su uspješno rješavali i skupljali bodove, najbolji su bili nagrađeni na Božićnoj svečanosti.
U sklopu obilježavanja Međunarodnog dana žena i djevojaka u znanosti organizirano je predavanje „3D tehnologije – tehnologije budućnosti”, dr.sc. Ivane Pokopec Mihalic.
U ožujku povodom obilježavanja mjeseca matematike organizirano je predavanje „Matematika izvan matematike”, Dušana Munđar, univ. spec. actuar. math. Organizirano je nekoliko terenskih nastava: posjet Centru za posjetitelje “Med dvemi vodami”, posjet „Metalskoj jezgri“ i parku znanosti, posjet HE Čakove i SE Donja Dubrava, posjet posjet Entomološkom muzeju u Varaždinu i Fakultetu organizacije i informatike.
U školi za srednjoškolce „mentore“ organizirana je pripremna radionica kako bi bili spremni svoje znanje i iskustvo primijeniti na radionici „Vodena virtuoza“ u dječjim vrtićima, radionici iz matematike u 3. i 7. razredu, te radionici kemije u 8. razredu osnovne škole. Organiziran je nagradni natječaj „Geometrijski oblici u prirodi“ za osnovne škole i dječje vrtiće, izabrani su i nagrađeni najbolji radovi povodom STEM dana.
Dojmovi tijekom provođenja aktivnosti projekta bili su vrlo pozitivni, sklopljena su nova prijateljstva, razvijene nove suradnje, a u nastavni proces implentirane su nove metode rada.
I za kraj: „Projekt mi je omogućio suradnju s učenicima mlađima od sebe te da svoje znanje i vještine pokažem na neki drugi način, ovo iskustvo je nezaboravno. Svidjelo mi se raditi nešto novo i pomicati osobne granice.„