Tvrtka čini sve što je u njezinoj moći kako bi ublažila posljedice nedavnih događaja. Nakon što su mu dionice u ponedjeljak pale za gotovo 50 posto, kultni brend Tupperware suočava se s izumiranjem jer ne uspijeva privući mlađe kupce.
Loše poslovanje firme potvrdio je i sam Tupperware koji je u
priopćenju upozorio da sumnjaju da mogu dugoročno nastaviti
poslovanje, prenosi Daily Mail.
77 godina stara tvrtka posljednjih godina borila se s održavanjem
imidža i reputacije pred novom konkurencijom, dok je istovremeno
potražnja za njihovim proizvodima za kućanstvo pala. Iz
Tupperwarea su poručili da rade na pronalaženju financijskih
sredstava kako bi ostali u poslu.
Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj
zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu.
– Tupperware je na putu da preokrene situaciju, današnji dan
označava kritičan korak u rješavanju financijske stabilnosti i
likvidnosti. Tvrtka čini sve što je u njezinoj moći kako bi
ublažila posljedice nedavnih događaja te poduzimamo hitne mjere
da bismo pronašli dodatne izvore financiranja i riješili
financijsku situaciju, rekao je izvršni
direktor Miguel Fernandez.
Druga borba koju Tupperware vodi je ona s Njujorškom burzom. Zbog
nepodnošenja godišnjeg izvješća, burza mu je izdala upozorenje te
mu prijeti brisanje s burze. Tijekom prošle godine dionice firme
pale su 90 posto, a kao glavni razlog navodi se nemogućnost
privlačenja mlađih kupaca i uvjeravanje da su proizvodi održivi,
piše Jutarnji.
U svoj asortiman proizvoda uključili su održivije materijale
poput stakla i nehrđajućeg čelika, dok su neki od plastičnih
proizvoda izrađeni od iskorištenog miješanog otpada koji bi inače
završio na odlagalištima. Fernandez tvrdi da Tupperware pomaže u
smanjenju bacanja hrane zato što u svom asortimanu imaju
proizvode za pohranu ostataka.
2021. godine sklopili su ugovor s Targetom – trgovcem na malo
koji je popularan među mlađim generacijama. Prije toga, tvrtka je
svoje proizvode prodavala isključivo na Tupperware zabavama ili
preko vlastite web stranice.
– Problemi s kojima se suočavaju su pad broja prodavača, manja
prodaja kućnih potrepština i brend koji nije dobro povezan s
mlađim potrošačima. Tvrtka je u nesigurnoj poziciji jer pokušava
povećati prodaju i nema sredstava za ulaganje u nove proizvode.
Tupperware je nekad bio rasadnik inovacija s praktičnim
kuhinjskim priborom, ali su izgubili prednost na tržištu, rekao
je Neil Saunders, maloprodajni analitičar i
generalni direktor u GlobalData Retailu, navodi Jutarnji.