Donosimo sadržaj pisma, kao i odgovor rukovodstva Županijske bolnice Čakovec
U redakciju Lista Međimurje stiglo je pismo, kako se
predstavljaju, zaposlenika Županijske bolnice Čakovec koji
izražavaju nezadovoljstvo i zabrinutost zbog problema s
beskućnicima. Obratili su nam se s nadom da će se, progovorili li
se javno, problem riješiti. Pismo, kao i odgovor rukovodstva
Županijske bolnice Čakovec prenosimo u cijelosti.
“Poštovani, ovim putem htio bih vam ukazati na problem s kojim se
već neko vrijeme suočavaju zaposlenici Županijske bolnice
Čakovec. Budući da bolnica ima otvoren ulaz tijekom cijelog dana
i noći, u bolnicu može kročiti tko i kad god želi. Ta
činjenica dobro je znana beskućnicima na području Čakovca koji
svakodnevno provode dane i noći u bolnici gdje spavaju, borave,
vrše nužde izvan WC i ostavljaju smeće i nered.
Ponašanje koje nikako ne bi trebalo biti dopušteno stvara
zaposlenicima, ponajviše spremačicama koje moraju čistiti za
njima, probleme, neugodnosti i nelagodu. Osim ostavljanja smeća i
nereda, često prose i maltretiraju ljude koji su došli u bolnicu
po zdravstvenu uslugu zauzimaju mjesto u holu ljudima koji su tu
došli s pravim razlogom. Zaštitari ne provjeravaju tko i kada
ulazi u bolnicu, što bi se u situaciji poput ove u kojoj netko
tko ne treba nikakvu medicinsku pomoć i dolazi u bolnicu radi
spavanja i drugih aktivnosti, trebao napraviti.
Ovim putem apeliramo za pomoć medija jer zaposlenici žele raditi
u sigurnim uvjetima za sebe i za ljude kojima je pomoć potrebna
kako bi neometano mogli obavljati svoj posao, na primjer da se
sestra ne mora bojati dok u 3 sata u noći nosi krv u laboratorij
i ima susrete sa njima koji su nerijetko alkoholizirani i pod
opijatima. Možda vašom objavom u Međimurju bude nešto riješeno po
tom pitanju.” U potpisu stoje zaposlenici Županijske bolnice
Čakovec.
S primjedbama smo upoznali i ravnatelja ŽB Čakovec Igora
Šegovića, koji tome ne želi raspravljati preko medija:
– Spominjete pismo zaposlenika pa da bi vam dali odgovor onda nam
pošaljite da vidimo postojeće pismo ili uputite djelatnike koji
se javljaju vama da se jave tamo gdje i treba u slučaju
postojanja problema, a to je ravnateljstvo bolnice, poručio
je ravnatelj u svojem odgovoru.
*Preuzeto iz Lista Međimurje broj 3.542