Djeca iz Dječjeg vrtića Cvrčak PO Maslačak zajedno sa svojim Montessori odgojiteljicama Marijanom Borko i Alenkom Novak Sabol uče matematiku.
Montessori metoda je jedinstven pristup tehnici učenja, naglasak
nije na poučavanju nego se osigurava poticajna okolina koja
povećava dječju prirodnu radoznalost. Didaktički pribor s kojim
se radi u Montessori vrtićima diljem svijeta izrađen je od drveta
i obojan prirodnim bojama. Uz pomoć pribora djeca kroz igru uče o
apstraktnim pojmovima. Zahvaljujući naizgled jednostavnom priboru
kod djece se razvija izvrstan matematički i indukativni način
razmišljanja.
Pribor za razvijanje matematike koncipiran je tako da dijete vodi
od jednostavnog ka apstraktnom od hvatanja do shvaćanja,
poštujući pritom individualni ritam svakog pojedinog djeteta.
Pomoću kutije s vretenima kod djeteta se potiče spoznavanje
količine i simbola te njihovo povezivanje kao i spoznavanje
ništice. Brojke i žetoni potiču spoznavanje parnih i neparnih
brojeva te povezivanje količine i simbola Seguin ploča 2 potiče
spoznavanje brojeva od 10 do 90 i 11 do 99 te njihovo imenovanje.
Uvod u količinu perli i uvod u simbol kod djece potiče
spoznavanje količine kategorija dekadskog sustava –jedinice,
desetice, stotice i tisućice.