Radi se o prostorima u Čakovcu i Prelogu
Na temelju Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (“NN”
125/11, 64/15 i 112/18) i Odluke o uvjetima i postupku davanja u
zakup poslovnog prostora Ministarstva državne imovine: Klasa:
372-01/19-01/186, Ur. broj: 536-02/01-19-02 od 29.11.2019.
godine, Republika Hrvatska, Ministarstvo unutarnjih poslova,
Policijska uprava međimurska sa sjedištem u Čakovcu, Jakova
Gotovca 7, kao zakupodavac objavljuje:
JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora
Predmet javnog natječaja je prikupljanje ponuda za davanje u
zakup dijela poslovnog prostora ukupne površine 4 m2 radi
postavljanja aparata za prodaju toplih napitaka, na sljedećim
lokacijama:
⦁ PU međimurska (sjedište) – Čakovec, J. Gotovca 7, dio
prostorija hodnika površine 3 m2, za smještaj tri aparata za
prodaju toplih napitaka;
⦁ PP Prelog – Prelog, Trg bana Jelačića 4, dio prostorije hodnika
površine 1 m2, za smještaj jednog aparata za prodaju toplih
napitaka.
Poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme, na rok od
pet godina, a početna cijena zakupnine je 200,00 kn (26,54 €).
Utvrđena mjesečna zakupnina uvećat će se za PDV. Zakupnik će
imati obvezu plaćanja režijskih troškova u paušalnom iznosu od
100,00 kn (13,27 €) mjesečno.
Ugovor o zakupu poslovnog prostora sa sadašnjim zakupnikom
istječe s danom 6. prosinca 2022. godine. Pravo na
podnošenje ponude imaju sve pravne i fizičke osobe koje imaju
registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu
djelatnost. Najpovoljnija ponuda je ponuda koja uz ispunjene
uvjete natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne
zakupnine.
Neće se razmatrati sljedeće ponude:
⦁ ponude zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda
naznačenog u javnom natječaju,
⦁ ponude koje nisu u skladu s uvjetima javnog natječaja,
⦁ nepotpune ponude (koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno
javnom pozivu),
⦁ uvjetne ponude,
⦁ ponude koje nisu uvezane i numerirane na propisani način,
⦁ ponude fizičkih osoba i fizičkih osoba koje imaju registrirani
obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost te pravnih
osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu
evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava, osim ako
je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih
obveza, pod uvjetom da se pridržavaju odobrenih rokova
plaćanja,
⦁ ponude fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili
obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravnih osoba nad
kojima je otvoren postupak predstečaja (a nije doneseno rješenje
kojim se potvrđuje predstečajni sporazum), stečaja ili
likvidacije u trenutku donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg
ponuditelja,
⦁ ponude fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici s osnove
korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske kojima
upravlja Ministarstvo unutarnjih poslova,
⦁ ponude pravnih osoba čiji je osnivač i/ili zakonski zastupnik
(osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe) ujedno i osnivač
i/ili zakonski zastupnik (osoba ovlaštena za zastupanje pravne
osobe) zakupnika, odnosno korisnika koji ima dospjelo dugovanje s
osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske,
kojima upravlja Ministarstvo unutarnjih poslova.
Ponuditelji koji sudjeluju u javnom natječaju moraju uplatiti
jamčevinu u iznosu od 600,00 kn na Proračun RH, IBAN HR
1210010051863000160, “model” HR63 sa pozivom na broj
9725-19974-23221, “opis plaćanja” Javni natječaj za davanje u
zakup poslovnog prostora. Ponuditeljima čija ponuda nije izabrana
kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina se vraća u roku od 30
(slovima: trideset) dana od dana javnog otvaranja ponuda.
Uz ponudu ponuditelj je dužan dostaviti sljedeću dokumentaciju:
⦁ presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe i fizičke osobe
koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu
profesionalnu djelatnost),
⦁ presliku izvatka iz odgovarajućeg registra ne starijeg od 3
(slovima: tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda, iz kojeg mora
biti vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju
je naveo u ponudi (sudski/obrtni registar ili odgovarajući
upisnik),
⦁ potvrdu izdanu od Ministarstva financija – Porezne uprave o
stanju poreznog duga ponuditelja ne stariju od 30 (slovima:
trideset) dana na dan otvaranja ponuda, u izvorniku, preslici ili
elektronskom zapisu,
⦁ dokaz o izvršenoj uplati jamčevine isključivo s računa/imena
ponuditelja,
⦁ potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske ne stariju od 3
(slovima: tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda, odnosno
Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske kojom se
dokazuje pravo prvenstva iz natječaja te status branitelja, u
izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo
prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog
rata i članova njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21),
⦁ ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o
hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih
obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21) koje ostvaruju članovi uže i
šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz
Domovinskog rata i članovima uže i šire obitelji nestalog
hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili za djecu hrvatskih
branitelja iz domovinskog rata, pored potvrde iz prethodne
alineje, dužan je dostaviti dokaz o srodstvu (rodni list ili
druga potvrda nadležnog tijela u izvorniku ili
preslici),
⦁ ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o
hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih
obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21) koje ostvaruju braniteljske
socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti
koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih
zadruga koju vodi nadležno ministarstvo ili koje su korisnice
poticaja nadležnog ministarstva, dužan je dostaviti potvrdu
nadležnog ministarstva o statusu ne stariju od 3 (slovima: tri)
mjeseca na dan otvaranja ponuda u izvorniku ili preslici,
⦁ za sve ponuditelje koji se pozivaju na pravo prvenstva na
sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora neovisno o osnovi
(članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata
i članovima njihovih obitelji) – izjavu da ne traje zakup drugog
poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je ostvaren,
ovjerenu kod javnog bilježnika.
Ponuda s cjelokupnom dokumentacijom mora biti uvezana i
numerirana na način da je označen broj stranice i ukupan broj
stranica (npr. 1/3, 2/3, 3/3). Ponude koje su zaprimljene, a nisu
uvezane i numerirane na prethodno opisani način, smatrat će se
nevaljanim te se iste neće razmatrati.
Policijska uprava međimurska zadržava pravo pozvati
najpovoljnijeg ponuditelja koji je ponudi priložio presliku
rješenja ili izvatka iz obrtnog/sudskog registra da u ostavljenom
roku, a prije donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi, dostavi
izvornik ili ovjerenu presliku rješenja ili izvatka iz
obrtnog/sudskog registra iz kojeg mora biti vidljivo
da je ponuditelj registriran za djelatnost koju je naveo u
ponudi. Pregled poslovnih prostora može se izvršiti u srijedu, 9.
studenoga 2022. godine od 9 do 11 sati.
Ponude će se otvarati u srijedu, 16. studenoga 2022. godine u 11
sati u sjedištu Policijske uprave u Čakovcu, Jakova Gotovca 7, a
ponudu je potrebno dostaviti zaključno do ponedjeljka, 14.
studenoga 2022. godine do 12 sati neposredno ili preporučenom
pošiljkom u zatvorenoj omotnici s tekstom “PONUDA ZA SUDJELOVANJE
U JAVNOM NATJEČAJU ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA – NE
OTVARATI”.
Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava međimurska,
može poništiti javni natječaj u bilo koje vrijeme prije
zaključenja ugovora o zakupu poslovnog prostora.