prezentirali znanstveni rad

LJUBLJANA Nastavnici Matija Varga i Krunoslav Bedi sudjelovali na EDUchallenge 2022. međunarodnoj konferenciji

Doc. dr. sc. Matija Varga, viši znanstveni suradnik i dr. sc. Krunoslav Bedi, mag. inf. na EDUchallenge 2022. međunarodnoj konferenciji u Ljubljani

Nastavnici doc. dr. sc. Matija Varga, viši
znanstveni suradnik sa Sveučilišta Sjever i Graditeljske škole
Čakovec te dr. sc. Krunoslav Bedi, mag. inf. iz
Graditeljske škole Čakovec sudjelovali su na EDUchallenge 2022
međunarodnoj konferenciji u Ljubljani s radom na temu: “Syllabus
Design in Secondary School: Interactive Multimedia in Art”.

Prezentacija znanstvenog rada izdvojena je i predstavljena na
plenarnom predavanju, a članak će biti objavljen u zborniku
radova EDUchallenge konferencije te objavljen na web stranici
konferencije (na engleskom jeziku).

Rad se odnosi na korištenje modernih tehnologija u umjetnosti što
u današnje vrijeme postaje sve popularnije. Također, izdvojili bi
kako današnje tehnološke inovacije u umjetnosti stvaraju nove
načine interakcije: interaktivno kino, mobilnu navigaciju, audio
obilazak/vodič, panoramski (interaktivni) zaslon, e-illusion,
illumation, dodatne ilustracije i instalacije, performanse,
različite kombinacije eksperimentalnih medija, scensku umjetnost
te druge materijale. Moderne multimedijske prezentacijske
tehnologije koje se navode u istraživanju autora proširuju
umjetničku stvarnost, produbljuju interakciju s publikom te
obogaćuju umjetničku sliku otkrivajući njezine nove granice.
Multimedija u umjetnosti stvara sintetičko jedinstvo vizualnih,
slušnih, kinestetičkih i drugih komponenti. Cilj rada je bio
između ostalog uvidjeti prednosti i nedostatke virtualizacije
umjetnosti s jedne strane, a s druge strane utvrditi u kojoj
mjeri multimedija kao posrednik može nadopuniti percepciju
umjetnosti.

Između ostalog dr. sc. Krunoslav Bedi navodi: “Cilj nam je
uspostaviti dijalog i osjetljivost na tehnologiju u kojoj živimo,
a koja utječe na način na koji gledamo na svijet. Poticanje i
okretanje alatima kroz eksperimentiranje i igru, uz poricanje
straha koji može proizaći iz nerazumijevanja složenih
tehnologija, učenicima daje poticaj za razotkrivanje složenih
kodova uz stalno učenje i stvaranje/kreiranje pomoću njih. Cilj
nam je potražiti kutak u kojem možemo kreativno izraziti svoju
osobnost u latentnom prostoru multimedijalnih mogućnosti.”

Osim prezentiranja autora rada na konferenciji EDUchallenge 2022
u Ljubljani, moglo se čuti i druge znanstvenike i predavače iz
Hrvatske te drugih zemalja poput: Slovenije, Velike Britanije,
Singapura, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Australije, Italije,
Nizozemske, SADa, Španjolske, Indije, Indonezije, Palestine i dr.
s izvrsnim znanstvenim i stručnim radovima.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije