Redakciji lista Međimurje obratio se umirovljenik Vladimir Branilović (67) iz Vukovarske ulice u Čakovcu s problemom vezanim uz Hrvatsku poštu
Kako kaže, pošiljke mu ne stižu redovito, a najveći problem su
računi.
– To traje zadnja dva mjeseca, i to ne muči samo mene nego i
susjede. Prije je pošta dolazila na vrijeme, a sad jedan račun
dođe na vrijeme a drugi ne, ističe naš sugovornik.
– Još nisam dobio račun za mobitel, prije je dolazio oko desetog
u mjesecu, prošlo je više od tjedan dana od tada i još ga nema,
napominje. Zbog kašnjenja računa kasni i s plaćanjem, pa našem
sugovorniku stižu i opomene što generira dodatne troškove.
Odgovore smo potražili u Hrvatskoj pošti. Iz Ureda za
korporativne komunikacije, kažu:
Kašnjenja nema?
– Kolege su nam javili kako se dostava na području Čakovca
obavlja u skladu s propisanim rokovima te kako nema kašnjenja u
isporuci pošiljaka. Vrši se svakodnevna kontrola dostave te nisu
utvrđene nepravilnosti u radu poštara. Također, u posljednja dva
mjeseca nije bilo nikakvih promjena u radu poštanskog ureda niti
u organizaciji dostave. Kako bismo mogli napraviti detaljniju
provjeru svakako bi nam trebali konkretni podaci poput broja
pošiljke, adresa ili barem naziv ulice. Korisnike pozivamo da se
u slučaju bilo kakvih upita obrate našem Kontakt centru na broj
072 303 304 ili putem maila na kontakt.szk@posta.hr., poručuju iz
Hrvatske pošte.
*Preuzeto iz Lista Međimurje br. 3579