Kako se odgovorno služiti umjetnom inteligencijom i kako biti vješt u digitalnome marketingu – tim su se temama protekle tri subote bavili polaznici fakultativne nastave Medijske kulture
Riječ je o radionicama što ih je pripremio čakovečki Društveni
centar u čijem je sastavu desetak organizacija civilnoga
društva.
“Radionice o umjetnoj inteligenciji i digitalnom marketingu bile
su fantastične!” kaže učenica Nina Gregorinčić
iz 2. B. Saznala je, nastavlja, mnogo novih i korisnih
informacija koje će joj sigurno zatrebati već u bliskoj
budućnosti.
U neformalnom ozračju Prostora Čakovec učenici ETŠ-a i Gimnazije
Josipa Slavenskog učili su o nezaobilaznim temama današnjice na
mnoštvu praktičnih primjera pod vodstvom stručnjaka
specijaliziranim za ta područja.
U sklopu radionice “AI Guardians, mladi za odgovorno korištenje
umjetnom inteligencijom”, koju je financijski podupro Grad
Čakovec, sudionici su tako doznali novosti o razvoju, uporabi i
etičkim izazovima nove tehnologije. Vodio ju je informatički
stručnjak Nikola Novak.
Društveni centar već treću godinu provodi projekt “Mjesec
digitalnih vještina” uz potporu Ministarstva kulture i medija RH
te Međimurske županije. U njegovu je sklopu poznati stručnjak za
digitalni marketing Filip Babić vodio radionice
o tajnama copywritinga, društvenim mrežama
i brandingu.
“Veselimo se i budućoj suradnji s ETŠ-om”, kaže koordinatorica
projekata u Društvenom centru novinarka Bojana Španiček
Kanoti te dodaje da se Platforma za društveni centar
Čakovec i obraća poglavito mladima nastojeći na praktičan način
poticati razvoj sudioničke demokracije.
Usto što je važno poticati mlade na djelovanje u lokalnoj
zajednici i u suvremenome globalnom selu, profesorica
Gordana Lovrečić, koja u ETŠ-u vodi nastavu
Medijske kulture, ističe da je učenje i izvan škole izvrstan
način da novi naraštaji hvataju korak sa svijetom koji se
mijenja korjenitije i brže nego ikad.