To se odnosi na struju, vodu, plin, odvoz otpada, telefon, poštanske usluge, grijanje, TV pristojbu, dimnjačarske usluge…
Kako biste se mogli ‘obraniti’ u slučaju da vam je opomena
poslana nepravedno, previdom poduzeća kojemu ste komunaliju
platili, važno je – čuvati račune barem godinu dana. Neke i duže,
piše N1.
“Najbolje je da građani čuvaju svoje račune barem jednu godinu
nakon vremena zastare”, rekao nam je
nedavno Tomislav Lončar iz Hrvatske
udruge za zaštitu potrošača (HUZP) i nastavio:
“Prema članku 232, Zakona o obveznim odnosima zastara za javne
usluge je godina dana. To se odnosi na struju, vodu, plin, odvoz
otpada, telefon, poštanske usluge, grijanje, TV pristojbu,
dimnjačarske usluge…”
Neke druge račune potrebno je čuvati osjetno duže od jedne
godine.
“Ne provodi se po službenoj dužnosti već se na nju potrošač
mora pozvati. Tako mnogi potrošači koji ne znaju za zastaru plate
troškove koji su u zastari”, pojašnjava.
Na kraju, bitno je napomenuti da se zastara ne računa kad stigne
do potencijalnog dužnika nego u trenutku kad je pokrenuta.