Magazin Vogue objavio je svoju prestižnu listu 100 najutjecajnijih modnih inovatora ove godine, a na njoj se našla i Čakovčanka Gala Marija Vrbanić
Marija je osnivačica i kreativna direktorica
brenda Tribute Brand koji ‘proizvodi’ digitalnu odjeću i koji je
prvi kreirao komad digitalne odjeće koji je postao prepoznatljiv.
Gala Marija Vrbanićkreirala je prvi
digitalni komad odjeće koji je postao viralna senzacija –
digitalnu večernju haljinu koja izgleda poput metaliziranog
balona s velikom metalik mašnom i time je zaslužila mjesto na
popisu 100 najvažnijih inovatora u raznim kategorijama
magazina Vogue. Pet kategorija u
kojima Vogue ističe najvažnije inovatore su poduzetnici
i agitatori nove generacije, šampioni promjena, remetitelji
industrije ljepote, predvoditelji održivosti te inovatori u
tehnologijama i Web3 svijetu. Gala se našla u posljednjoj
kategoriji, piše srednja.hr
– Marijin rad ne samo da pokazuje mogućnosti tehnologije već i
njene instinkte za ono što slijedi. Od osnutka njenog brenda
2020., njen rad privlačio je suradnje s brendovima kao što su
Jean Paul Gaultier i Carolina
Herrera. U ovoj nestabilnoj industriji, Gala Marija
zadržala je svoj status inovatorice kroz projekte i kolekcije
koje, u procesu izrade koriste generativnu umjetnost, piše Vogue.
Marijin brend osnovan je u travnju 2020. godine i od tada je
postavio smjer za globalno tržište digitalne mode, a njegov tim,
uz nju, čine čine Filip Vajda, Marina Jukić, Igor
Lipovac i Marta Stražičić.
Osim ovog velikog priznanja, o njima su pisali i svjetski mediji
poput The Guardiana i Forbesa te brojni drugi poput
Highsnobietyja, Hypebeasta, Tatlera i slično. Također, Tribute
Brand je prošle godine za svoj rad i inovacije dobio investiciju
od 4,5 milijuna dolara, navodi srednja.hr