VODIČ ZA POČETNIKE

VODIČ ZA POČETNIKE Što je to optimizacija web stranica za tražilice?

Napravili ste Web stranicu, ali još uvijek niste vidljivi ni dostupni ciljanoj publici? Nudite kvalitetne proizvode i usluge, ali i dalje ne ostvarujete napredak ni rast u prihodima i pozitivnim rezultatima? SEO optimizacija stranice je ono što Vam treba.

Optimizacija web stranica za tražilice, popularno znana i kao
SEO
(skraćenica od engleskog Search Engine Optimization) je
proces tehničkih aktivnosti na web stranicama (i izvan njih) koje
imaju sinergijsku funkciju davanja povratne informacije
tražilicama da je upravo Vaša web stranica najrelevantnija za
pojam pretrage (keyword). Tražilice su vrlo važan i
konkretan generator posjetitelja, jer oni dolaze do vas preko
određenih ključnih riječi. Ako imate izrađene web stranice, ali
iste nisu posjećene te je pozicija na pretraživačima loša, razlog
je taj što stranice nisu optimizirane.

Aktivnosti optimizacije Internet stranica možemo
podijeliti u dvije osnovne skupine:

  • Optimizacija na web stranici: aktivnosti provedene na web
    stranicama koje su predmet optimizacije;

  • Optimizacija izvan web stranica: aktivnosti na drugim web
    stranicama, koje za cilj imaju pozitivan učinak za vašu web
    stranicu.

Optimizacija na web stranici

Svaka tvrtka koja se bavi aktivnostima optimizacije web stranica
za tražilice ima svoj preferirani način rada. Sama tehnička
analiza sadrži niz tehničkih informacija, a nakon provedene
analize dolazi se do zaključka o osnovnim aspektima dotične web
stranice koji u tom trenutku ne zadovoljavaju kriterije
tražilica. Vrsta spomenutih aspekata je doista puno, no svakom
“optimizatoru” stranica su itekako jasni. Počevši od analize
brzine otvaranja stranice, preko dupliciranih sadržaja, pa sve do
krivih/nedostajajućih meta Description podataka i nedostatka alt
podataka, te još gomilu drugih aktivnosti. 

Optimizacija izvan web stranice

Tzv. Off site optimizacija ili optimizacija izvan web
stranice, se pretežno oslanja na generiranje poveznica (linkova)
na web stranicu koja je predmet optimizacije. Ti linkovi mogu, a
i trebaju, dolaziti i sa drugih web stranica (što relevantnijih
uz temu optimizirane web stranice, to bolje), ali i sa društvenih
mreža. Društvene mreže i povezanost web stranica s njima samo
rastu kako ide vrijeme. Idealno je poveznice pribavljati na
neovisan i nepristran način, kroz kvalitetu same web
stranice koja se optimizira. Pametnim plasmanom poveznica na
vaše web stranice na društvenim mrežama i drugim platformama,
generirat ćete posjetitelje vaše stranice. Neki od tih
posjetitelja će i sami objavljivati neke članke, blogove, web
stranice i objave na društvenim mrežama, unutar kojih će –
ukoliko je vaša stranica relevantna i kvalitetna – željeti
postaviti link na vašu stranicu.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije