Ožujak je po registracijama bio na razini prošle godine. Tako je, prema privremenim podacima, registrirano 3734 automobila, nasuprot 3742 vozila u ožujku 2011. godine. To bi se moglo smatrati uspjehom da velik dio prošlomjesečnih registracija nije ostvaren u prvih desetak dana. To je jasan znak kako je to zapravo posljednja žetva od velike prodaje prije ukidanja pretporeza i povećanja PDV-a, piše Autoklub.hr.
Pravi pad prodaje vidjet će se tek u travnju. Opet je kao najveći dobitnik izašao Volkswagen koji je ukupno registrirao 474 automobila. U zadnjih sedam dana ožujka VW drži gotovo 20 posto tržišta i jedini je brand koji je cijeli mjesec dobro prodavao. Peugeot je hit godine s opet odličnim rezultatom od 364 registrirana vozila. Više to nije plod slučajnosti i trenutka, već se Peugeot trenutačno profilirao kao najtraženije francusko vozilo. Renault se malo trgnuo u ožujku, ali je još ispod Peugeota, sa 341 registracijom. Jedini problem Citroena jest da ima većeg brata Peugeota.
Običaj je da se braća uspoređuju i ako tako gledamo, Citroen u tom istom razredu ima nešto slabije ocjene, ali u odnosu na 2011. godinu to je opet barem za ocjenu minus pet, ako je Peugeot trenutačno na čistoj petici. Škoda je zahvaljujući isporuci jednom velikom kupcu (a nije MUP) odlično započela mjesec, kasnije je malo pokvarila taj postotak, no sveukupno peto mjesto u ožujku više je nego zadovoljavajuće.
Najveći gubitnik u 2012. godini svakako je Opel koji je u ožujku pao na šesto mjesto sa 237 registracija, za njih skromnih. To je najlošija prodaja u posljednjih desetak godina i očito je kako opelmania polako splašnjava. Najveći je problem što Astra Classic III više nema cijenu nekadašnjih modela i tu treba tražiti manjak u konačnoj bilanci. Hyundai je vodeći korejski proizvođač u Hrvatskoj, ali treba čuvati leđa jer bi moglo doći do “bratoubilačkog rata” s Kijom koja navire.
Chevrolet je trenutačno malo iza vodećeg dvojca, što je također velika promjena u odnosu na 2011. godinu. Nissan se malo odlijepio od Toyote u ožujku zahvaljujući čak 138 registriranih vozila. Juke i Qashqai su, naravno, glavne perjanice, dok je kod Toyote rasporadana zaliha Land Cruisera u akciji “spasimo 70 posto PDV-a”.
U toj istoj akciji među luksuznim marakama najviše je profitirao BMW, koji je u ožujku imao čak 116 regsitracija, devet više od Audija i čak 13 vozila više od Dacie. Pa neka netko kaže da je kriza u Hrvatskoj. Uz to, registrirano je i šest Porschea.