održan meetup

TICM Veliki igrači na tržištu mobilnih aplikacija podijelili iskustva s međimurskim informatičarima

Razlog okupljanja bilo je gostovanje članova uprave brzorastućeg startupa Teltech sa sjedištem u New Yorku i uredima diljem svijeta

U ugodnom ambijentu Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje, u popodnevnim satima srijede 15. rujna održan je susret međimurskih informatičara okupljenih u Međimurje code&design grupu MeCoDe. Razlog okupljanja bilo je gostovanje članova uprave brzorastućeg startupa Teltech sa sjedištem u New Yorku i uredima diljem svijeta. Prisutni su iz prve ruke mogli slušati o poslovnim, tehnološkim i marketinškim aspektima vođenja startupa koji se bavi razvojem mobilnih aplikacija.

Startup Teltech osnovan je 2005. godine u New Yorku, a bavi se razvojem mobilnih aplikacija. Jedna od najpoznatijih aplikacija koju je Teltech razvio je  RoboKiller,  čiji algoritam prepoznaje potencijalne robocallere, blokira pozive te ih preusmjerava prema zabavnim govornim porukama unutar same aplikacije.

U prvom dijelu meetup-a, Chief Executive Officer tj. izvršni direktor poduzeća Patrick Falzon osvrnuo se na Teltechovu strategiju i filozofiju poslovanja. Teltech je krenuo kao startup s jednom aplikacijom da bi narastao u globalnog igrača na tržištu mobilnih aplikacija za telekomunikacije. Cijelo vrijeme je poslovao održivo bez značajnijih vanjskih investicija da bi nedavno postao dio globalne Mosaic grupe. Patrick je predstavio ambiciozne no ostvarive planove za daljnji rast kojim Mosaic grupa kroz organski rast i dodatne akvizicije želi postati najveći igrač u ogromnom i brzorastućem tržištu mobilnih aplikacija.

Nakon uvodnog predavanja, Matthew Mizenko, Senior VP of Enterprise & Strategic Partnerships odnosno viši potpredsjednik za velike klijente i strateška partnerstva predstavio je kako Teltech pretvara svoj nevjerojatan uspjeh rada s krajnjim potrošačima (Business to Consumer – B2C) u uspješno poslovanje s velikim kompanijama (Business to Business – B2B). Govorio je o procesu donošenja odluka te sličnostima i razlikama između potrošača i velikih poduzeća te kako se one reflektiraju na pristup planiraju, razvoj proizvoda, podršci i drugim elementima poslovanja.
Giulia Porter, Vice President of Marketing, odnosno potpredsjednica za marketing u Teltechu je kroz niz primjera ukazala je na važnost razumijevanja koncepta marketinških performansi te upravljanju marketingom aplikacija u brzo promjenjivom tržištu. Giulia upravlja s gbudžetom od 30 milijuna američkih dolara godišnje koje ulaže u marketing mobilnih aplikacija kroz razne kanale – izravno na Appstoreo, Google Playu, ali i kroz sve druge dostupne kanale kao što su društvene mreže, google ads i niz drugih. Pri tome je naglašena važnost korištenja pozitivnih momenata tj. Hypeova na tržištu koji mogu generirati ogroman interes za aplikaciju bez prevelikih financijskih ulaganja. Zanimljivo je bilo čuti koliko za određenu vrstu proizvoda i određene ciljne skupine može biti učinkovito ulaganje u tradicionalne kanale oglašavanje kao što su televizija i tisak. Kroz nekoliko primjera Giulia je predstavila načine na koji procjenjuju koliko će sredstava biti uloženo u promociju određene aplikacije na pojedinom kanalu i načine kako mjere uspješnost ulaganja.

Kako voditi tim od tridesetak inženjera koji rade od kuće opisao je Nikola Brežnjak, Principal Engineering Consultant, tj. Glavni inženjerski konzultant u Teltechu. Nikola je predstavio kako upravljati brzo rastućim timom, što znači raditi s ljudima koje nikada niste upoznali, kako steći povjerenje te kako uspješno odraditi projekte. Uz to je dao niz savjeta za efektivno upravljanje karijerom, vremenom, komunikaciju u timu i drugim mekim vještinama. 
Sva izlaganja odlično su prihvaćena čemu su dokaz i brojna pitanja koja su sudionici postavili. Posjet je završio obilaskom TICM-a i Metalske jezgre, a cijeli događaj je bio odlična prilika za utvrđivanje temelja za buduću suradnju Teltecha i međimurskih informatičara. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije