Ovog vikenda članovi Udruge veterana 34. inženjerijske bojne iz Čakovca sa svojim su obiteljima posjetili bivši vojni aerodrom Željava, poznatiji kao Bihaćki aerodrom
To je bio najveći podzemni aerodrom i nekadašnja baza JNA. Impresionirani smo njegovom veličinom i sadržajima koje je pružao. Građen je punih 12 godina (do 1968.god.) i u funkciji je bio do 1992. godine. U njemu je bilo smješteno oko 60 zrakoplova, odnosno tri eskadrile tada najsuvremenijih zrakoplova MIG-21. Za opskrbu kerozinom imao je vlastiti cjevovod ukupne dužine 10 km koji je bio maksimalno osiguran.
Sastoji se od tri galerije (imaju svodasti oblik – oblik tunelske cijevi) koje su bile međusobno povezane u obliku slova M s produženim srednjim krakom u kojem je bila smještena radionica za popravak zrakoplova i dodatnom galerijom sa strane, širine u bazi oko 14 metara i visine između 8 i 10 metara. Na križanjima galerija visina je povećavana na 12 metara. Ostale prostorije raznih namjena, kao i hodnici, bili su širine od tri do 12 metara. Nalazile su se tu među ostalima i skladišta raketa i bombi, tankovi s gorivom, elektrogeneratorska postrojenja, klima komore, kuhinja, učionice, liječnik. Ukupna dužina podzemnih tunela iznosila je oko 3500 metara.
Galerije su bile dužine 400, 500 i 350 metara, svaka visine osam metara i širine 20 metara. Žalosni smo što je JNA prilikom povlačenja 1992. godine izvršila miniranje i urušavanje ovog impozantnog objekta.
Zahvaljujemo se g. Boroviću na stručnom vođenju kroz galerije objekta. Projekt je realiziran uz potporu grada Čakovca – poručuje pukovnik Dragutin Remenar, zapovjednik 34. inženjerijske bojne, prve inženjerijske postrojbe Hrvatske vojske.