Uspješne, višestruko nagrađivane i sve popularnije 'Pučpuljike' ovih dana još više plijene pozornost javnosti ne samo svojom pojavom na sceni, već i promocijom prvog spota s pjesmom 'Da bi imel perje'
I dok temperature dostižu svoje vrhunce, glazbenici neumorno
rade. Dokaz tome je i promocija prvog spota ženske
vokalne skupine “Pučpuljike” koja djeluje od 2019.
njegujući kulturno – umjetnički amaterizam kroz tradicijske
folklorne napjeve i umjetničke obrade bogate hrvatske i strane
glazbene scene. Da su itekako vjerne svojem kraju i tradiciji
govori i ime koje su nadjenule vokalnom sastavu što je stari
međimurski naziv za prepelicu, a koji su kao simbol utkale i na
pojaseve odore koje ih krase i čine jedinstvenima na brojnim
nastupima i međunarodnim natjecanjima.
Uspješne,
višestruko nagrađivane i sve popularnije “Pučpuljike” ovih dana
još više plijene pozornost javnosti ne samo svojom pojavom na
sceni, već i promocijom prvog spota s pjesmom “Da bi imel
perje”. Riječ je o tradicijskoj međimurskoj pjesmi čiji
aranžman potpisuje Ladislav Varga. Ovaj
prvijenac u izvedbi ŽVS “Pučpuljike” odraz je uspješnog rada
vokalnog sastava sa solisticom Simonom Novak u
produkciji studia Audiolab 3.14 (Željka Posavca i Bojana
Miljančića) i režiji Žana
Novosela.
Pod voditeljskom palicom Andree Ščapec i
scenskim rukovođenjem Kristine Premuš i Kristine Vrabec video
spot sniman je na željezničkom kolodvoru u Kotoribi, Marini
Prelog, Starom gradu u Čakovcu te Matulovom gruntu u Frkanovcu
kojim upravlja Međimurska priroda – Javna ustanova za zaštitu
prirode. Sam projekt snimanja videospota sufinanciran je
sredstvima Međimurske županije.