ŠIROKI RASPON AKTIVNOSTI

DRUGA OŠ ČAKOVEC Završila tri međunarodna eTwinning projekta na inicijativu učiteljice Ive Naranđe

Kroz široki raspon aktivnosti, učenici su upoznati s europskim demokratskim vrijednostima i važnošću njihovog očuvanja i unapređivanja u svijetu koji se suočava s brojnim promjenama i izazovima

Kao eTwinning škola, II. osnovna škola Čakovec tijekom školske godine 2020./2021. provela je tri međunarodna eTwinning projekta koje je pokrenula i koordinirala učiteljica informatike Iva Naranđa, a u sklopu kojih je ostvarena suradnja više učiteljica i učitelja unutar škole. Radi se o projektima My Water Footprint, Micro circuits for Mega solutions i Teachers4Europe: Democratic Values in the Era of Artificial Intelligence.

Projekt My Water Footprint prepoznat je od Europske komisije te su učiteljice Iva Naranđa, Stavroula Skiada (Grčka), Justyna Plota (Poljska) i Irene Sanchis Camprecios (Španjolska) pozvane u grupu učitelja koja radi u koaliciji Obrazovanje za klimu. Koalicija je vodeća inicijativa europskog prostora obrazovanja, a cilj joj je poduprijeti pravednu, zelenu i digitalnu društvenu tranziciju.

eTwinning projekt My Water Footprint pokrenule su učiteljice Bilge Varel iz Turske i Iva Naranđa. U projektu je sudjelovalo 23 učitelja iz 13 država te oko 340 učenika. Iz II. osnovne škole Čakovec projektu se pridružila učiteljica engleskog jezika Ivanka Novak, a sudjelovali su učenici sedmog i osmog razreda.

Učiteljica likovne kulture Monika Vrtarić Vuk pridružila se aktivnosti izrade loga projekta. Glavni cilj projekta je upoznati učenike s vodnim otiskom i njegovim vrstama, nužnošću zaštite svjetskih vodnih resursa i skretanje pozornosti na klimatske promjene. Kroz projektne aktivnosti radilo se i na ostvarivanju očekivanja međupredmetne teme Održivi razvoj. Kreirana je mrežna stranica projekta s pregledom aktivnosti i zajedničkim radovima, te Facebook stranica projekta.

eTwinning projekt Micro circuits for Mega solutions su početkom školske godine pokrenule učiteljice informatike Iva Naranđa i Georgia Lascaris iz Grčke. U projektu su sudjelovali učenici šestog razreda u sklopu nastave Informatike i polaznici izvannastavne aktivnosti eTwinneri, te u jednom dijelu i školska robotička grupa pod vodstvom učitelja Gordana Bartolića. Bio je ovo još jedan izuzetno dinamičan projekt bogat raznim suradničkim aktivnostima koje su se provodile dijelom u školi, dijelom online.
Uz II. osnovnu školu Čakovec, grupa partnera iz četiri grčke škole (2nd Primary School of Nea Erythraia, 8th New Filadelfeia Primary school, Aristotelio College Thessaloniki i 2nd High School of Ioannina Intercultural Education) odradila je izuzetan posao i kontinuirano surađivala tijekom cijele školske godine. Dovršene su suradničke aktivnosti, a u tijeku je izrada završnog dokumenta kojim će se predstaviti projekt.

eTwinning projekt Teachers4Europe: Democratic Values in the Era of Artificial Intelligence dio je Erasmus+ KA3 2018 – 2021 izrade politika pod nazivom Teachers4Europe: Setting an Agora for Democratic Culture, a ima za cilj promovirati načela i vrijednosti koje čine demokratsku kulturu EU-a. I ovaj projekt pokrenule su učiteljice Georgia Lascaris i Iva Naranđa. Projektu se pridružilo više partnera iz Grčke i Turske, a iz II. osnovne škole Čakovec pridružile su se učiteljice razredne nastave Marijana Haramija, Jelena Habuš i Ema Škvorc.
Kroz široki raspon aktivnosti, učenici su upoznati s europskim demokratskim vrijednostima i važnošću njihovog očuvanja i unapređivanja u svijetu koji se suočava s brojnim promjenama i izazovima. U eri umjetne inteligencije, klimatskih promjena i 4. industrijske revolucije, kako će sve to utjecati na demokratske vrijednosti, naša temeljna prava i interkulturalno razumijevanje, pitanje je koje se postavlja u ovom projektu.

U provođenju projekta u nekim aktivnostima koristili su se materijali dostupni na službenoj mrežnoj stranici Europske unije u Kutku za učenje. U tijeku je dovršavanje završnog predstavljanja projektnih aktivnosti pomoću Wakeleta. Sva tri projekta obuhvaćala su brojne suradničke aktivnosti i online susrete s partnerima.

Omogućavajući učenicima suradnju s vršnjacima iz drugih država putem sigurne platforme kao što je TwinSpace stvoreno je okruženje u kojem su učenici uz rad na glavnoj temi projekta razvijali vještine uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije, vještine timskog rada, kreativnost te unaprjeđivali znanje engleskog jezika. Ovisno o situaciji s pandemijom, aktivnosti su se provodile u školi ili online.

U lipnju su odrađene završne projektne aktivnosti i evaluacija projekata. Više o projektima na hrvatskom jeziku i detaljnije opise aktivnosti u kojima su sudjelovali naši učenici može se pogledati na školskoj mrežnoj stranici.

Na javnom dijelu TwinSpacea može se pogledati više o aktivnostima svih partnera.
https://twinspace.etwinning.net/120761/home
https://twinspace.etwinning.net/121507/home
https://twinspace.etwinning.net/127910/home

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije