HZJZ-ova kampanja 'Nema maženja bez paženja' čak i daruje
Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) od 15. lipnja do 4.
rujna provodi ljetnu javnozdravstvenu kampanju na temu zaštite
spolnog i reproduktivnog zdravlja pod već poznatim sloganom “Nema
maženja bez paženja”.
Prema podacima posljednjeg istraživanja HBSC (Health Behaviour in
School-aged Children) provedenog na 15-godišnjacima,
23 posto dječaka i 6 posto djevojčica izjavilo je da su
imali spolni odnos, a od toga 40 posto dječaka i 50 posto
djevojčica nije pri tome koristilo zaštitu, navodi HZJZ u najavi
kampanje koja se provodi u sklopu projekta Živjeti zdravo,
voditeljice epidemiologinje Sanje Musić
Milanović.
Naglasak kampanje je na mladima koji su često suočeni sa
zbunjujućim i proturječnim informacijama iz nepouzdanih izvora.
Od iznimne je važnosti omogućiti mladima pristup točnim i
provjerenim informacijama.
U sklopu ovogodišnje kampanje “Nema maženja bez paženja” provodi
se online edukaciju putem objava i kvizova na društvenim mrežama.
Najoriginalnije fotografije, videozapise i slogane kao i najbrže
točne odgovore na kvizove znanja HZJZ će darivati poklon paketima
“Nema maženja bez paženja!”
Tijekom ljetnih mjeseci, putem info panoa, svlačionica na plažama
i plakata u ljekarnama bit će prikazane preventivne poruke kako
bi se potaknula svijest svih građana, posebice mladih, o važnosti
očuvanja i unaprjeđenja spolnog i reproduktivnog zdravlja što će
pridonijeti vidljivosti kampanje na nacionalnoj razini.
HZJZ poziva sve zainteresirane da svakog tjedna šalju i podijele
s njima fotografije/videozapise pored njihovih plakata, info
panoa i svlačionica na plažama.
“Uključite se i podijelite s nama i vaše slogane na temu spolnog
zdravlja. Najoriginalnije darujemo poklon paketima Nema maženja
bez paženja!”, poručuju iz HZJZ-a.
Sve detaljne informacije dostupne su na službenoj web
stranici projekta Živjeti zdravo www.zivjetizdravo.eu i na svim
društvenim mrežama projekta.