- Veselimo se takvom obliku rada, razmjeni iskustva između škola što je ujedno bio i cilj susreta na mreži - poručili su organizatori.
Mašta može svašta. Uvjerili su se u to na bajkovitom satu
Hrvatskog jezika slušajući bajke učenika 6.a razreda OŠ Belica i
učenika 6.a razreda OŠ Tomaša Goričanca Mala Subotica.
Naime, povodom Dana dječje knjige knjižničarka OŠ Tomaša
Goričanca Mala Subotica Patricija Husajina,
učiteljica likovne kulture Mirna Žerjav i
učiteljica hrvatskog jezika Nikolina Hampamer
pokrenule su projekt Moja prva bajka zajedno s Osnovnom školom
Belica i njihovom knjižničarkom Bojanom Grgić.
Susretu na platformi Teams se pridružila i ilustratorica
Jelena Brezovec iz nakladničke kuće Evenio i
održala zanimljivo i poučno predavanje na temu ‘’Kako nastaje
slikovnica’’.
Svi učenici su se uistinu potrudili, ali zbog nedostatka vremena
nakon predavanja svoje prekrasne i poučne bajke pročitali su samo
neki učenici, Lara Berend, Corina Kovačić, Aida
Trstenjak i Zita Zamuda.
– Od ostalih učenika jedne i druge škole pogledali smo naslovnice
bajki. Svemu tome prethodile su i pripreme tijekom ožujka
kako bi bajke učenika bile što bolje. – poručuju organizatori.
Knjižničarka Patricija Husajina govorila je o bajci kao o
najpopularnijem usmenoknjiževnom obliku u dječjoj književnosti.
Značenju riječi bajka te karakterizacija likova u bajci. Osvrnula
se na Dan dječje knjige koji obilježavamo svake godine da bi se
istaknula važnost dječje knjige te potaknula i razvila ljubav
prema čitanju.
Ovogodišnja pjesma – Poruka djeci svijeta glasila je ‘’Glazba
riječi’’. Na satu hrvatskog jezika učenici su s učiteljicom
Nikolinom pričali su kako napisati bajku, što sve bajka mora
imati, da su to stvarni i nestvarni likovi, čudesni predmeti,
likovi, određeni brojevi, čarobne izreke i sretan završetak
bajke.
Učiteljica Mirna Žerjav na satu likovne kulture učenicima je kroz
primjere naslovnica slikovnica pokazala odnos teksta i slike,
pojasnila im je značaj formata slikovnice, likovne tehnike i
osnovni sadržaj na naslovnici slikovnice. Čitanje i druženje
proteklo je u ugodnoj i opuštajućoj atmosferi.
– Veselimo se takvom obliku rada, razmjeni iskustva između
škola što je ujedno bio i cilj susreta na mreži. – poručuju.