ZA OBRTNIKE ILI TRG. DRUŠTVA

POZIV ZA PRIJAVU Tehnološko-inovacijski centar organizira Financijsko-računovodstvenu akademiju za poduzetnike

Sudjelovanje je besplatno, a potencijalni sudionici prijavljuju se ispred poduzeća ispunjavanjem prijavnog obrasca. Prijava je ograničena samo na jednu osobu iz poduzeća, a moguća je prijava na jedan ili oba dana akademije

Kako bi poslovanje obrtnika i trgovačkih društava bilo u potpunosti usklađeno sa zakonskim propisima, Tehnološko-inovacijski centar Međimurje (TICM) za sve poduzetnike (i njihove zaposlenike) organizira seminar na temu financija i računovodstva. Financijsko-računovodstvena akademija za poduzetnike održat će se 5. (za obrtnike) i 6. (za trg. društva) svibnja, s početkom u 9 sati u multimedijalnoj dvorani Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje, na adresi Bana Josipa Jelačić 22/B Čakovec.

PROGRAM 1. DAN, 5. SVIBNJA – FINANCIJE I RAČUNOVODSTVO ZA OBRTNIKE

PAUŠALNI OBRT – OSNOVE POSLOVANJA I EVIDENCIJE
Koje to evidencije mora voditi “paušalac”, može li ih voditi sam ili je ipak bolje potražiti pomoć stručnjaka?

REDOVNI OBRT – OSNOVE POSLOVANJA I EVIDENCIJE
Koje su razlike između redovnog i paušalnog obrta, koje dodatne evidencije je potrebno voditi i zašto je važno da ih poduzetnici razumiju?

ZAPOŠLJAVANJE U OBRTU
Obaveza plaćanja poreza i doprinosa, o kojim iznosima se radi, na koji se način plaćaju te kako se o njihovoj isplati izvještava – neka su od pitanja na koja ćemo dati odgovor. Dodatno, osvrnut ćemo se na ugovor o radu prilikom zapošljavanja djelatnika u obrtu i koji troškovi nastaju kako bi razumjeli sve elemente koji čine trošak rada.

NEOPOREZIVE ISPLATE KOJE OBRTNIK MOŽE ISPLATITI I POD KOJIM UVJETIMA
Osim troška plaće, obrtnik svojim djelatnicima i sebi može isplatiti i određene neoporezive naknade, stoga je važno znati koje uvjete treba zadovoljiti kako bi bili prihvatljivi trošak poslovanja.

PDV SUSTAV I ZAŠTO GA JE POTREBNO RAZUMJETI
Što je PDV, kako funkcionira, da li se odlučiti za ulazak u sustav PDV-a ili poslovati kao mali porezni obveznik te kada je potrebno izvršiti registraciju za potrebe PDV-a odnosno zatražiti dodjelu PDV broja?

FISKALIZACIJA KAO OBAVEZA
Često se smatra da su samo oni poduzetnici koji naplaćuju u gotovini obveznici fiskalizacije što je pogrešno. Postoje određene odluke i obveze svakog poslovnog subjekta bez obzira na koji način naplaćuje svoje usluge ili robu i upravo ćemo se njima baviti u ovom dijelu.

OSNOVNA SREDSTVA
Što je osnovno sredstvo, a što amortizacija? Zašto obrtnici trebaju razumjeti ove pojmove?

PROGRAM 2. DAN, 6. SVIBNJA – FINANCIJE I RAČUNOVODTSVO ZA TRGOVAČKA DRUŠTVA

OSNIVANJE PODUZEĆA
D.o.o. ili j.d.o.o., što odabrati?

PRAVA I OBVEZE VLASNIKA, DIREKTORA, DJELATNIKA DRUŠTVA
Uloga poduzetnika kao vlasnika, odgovornih osoba (direktora) ili radnika u društvu. Svaka od tih uloga nosi određena prava i obveze, kao i određena ograničenja – o tome i sve o načinu obračuna plaća poduzetnici će naučiti u ovom dijelu seminara.

PDV SUSTAV
Osnove funkcioniranja PDV-a uz konkretne primjere.

FISKALIZACIJA
Često se smatra da su samo oni poduzetnici koji naplaćuju u gotovini obveznici fiskalizacije što je pogrešno. Postoje određene odluke i obveze svakog poslovnog subjekta bez obzira na koji način naplaćuje svoje usluge ili robu i tome će biti posvećen ovaj dio seminara.

OSNOVNA SREDSTVA
Što su osnovna sredstva, kako se evidentiraju te kako njihova nabava utječe na poslovni rezultat poduzeća.

FINANCIJSKI IZVJEŠTAJI I KAKO IH KORISTITI
Kratki pregled financijskih pokazatelja, kako koristiti financijske izvještaje za planiranje daljnjeg tijeka poslovanja.

POSLOVNE KNJIGE PODUZETNIKA
Koje su to poslovne knjige koje su poduzetnici dužni voditi te koliko dugo se trebaju čuvati?

PRIJAVA
Sudjelovanje je besplatno, a potencijalni sudionici prijavljuju se ispred poduzeća ispunjavanjem prijavnog obrasca. Prijava je ograničena samo na jednu osobu iz poduzeća, a moguća je prijava na jedan ili oba dana akademije. Broj sudionika je ograničen zbog poštivanja epidemioloških mjera, a prijave se zaprimaju do popunjenja kapaciteta dvorane.

Prijavni obrasci nalaze se na poveznici.

O predavačici

Ana Janežić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, a nakon toga radila je kao računovođa u privatnom sektoru i time stekla dugogodišnje iskustvo iz područja financija i knjigovodstva. Tijekom godina kontinuirano se usavršavala te je danas poslovna savjetnica za područje financija i knjigovodstva u STEP RI znanstveno-tehnologijskom parku Sveučilišta u Rijeci. Edukacije koje provodi ocijenjene su od strane polaznika kao jednostavne i lako razumljive, bazirane na primjerima iz prakse.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije