Predavači će biti Martina Zadravec i Martin Novak
– Google tražilica čini neizostavni dio naših života, u kojoj mjeri, dovoljno govori činjenica da Google više nije samo brend, iz naziva brenda izveden je glagol službeno uvršten u riječnik. Ljudi googlaju odgovore na svako pitanje koje se im pojavi u glavi, traže rješenje svakog problema, koriste ga kod donošenja važnih odluka u životu. Prema dostupnim podacima Google zaprimi 40 000 upita svake sekunde, što čini 3,5 milijardi upita svakog dana!
Želiš li naučiti kako funkcionira Google Ads – platforma pomoću
koje možeš kreirati jednostavne i učinkovite oglase? Učiniti svoj
proizvod vidljivim velikom broju potencijalnih kupaca? Prijavi se
na radionicu ‘Google Ads – kreiranje, optimizacija i evaluacija
rezultata’ koja će se održati u utorak, 30. ožujka 2021. godine,
od 9 do 14 sati u informatičkoj
učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje,
na adresi Bana Josipa Jelačića 22/N Čakovec.
Radionica će biti podijeljena na teorijski i praktični dio. Teorijski dio obuhvaća opće znanje o google oglašavanju, vrstama oglašavanja, o tome što je branding, a što prodajno oglašavanje. Sudionici će u teorijskom dijelu naučiti i kako pisati oglase te upoznati dobre i loše primjere oglašavanja.
U praktičnom dijelu radionice sudionici će upoznati Google Ads sučelje i naučiti kako izraditi jednostavnu kampanju za pretraživačku mrežu. U tom dijelu predavači će sa sudionicima proći otvaranje Google Ads računa, pregled sučelja i unos budžeta, izradu same kampanje, postavljanje targeta (ciljanja) kampanje, unos ključnih riječi, izradu oglasa i sve što je potrebno znati za korištenje Google Ads-a – poručuju iz Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje.
O predavačima:
Martina Zadravec, sales area manager
Magistra ekonomije s višegodišnjim iskustvom u marketingu i prodaji. U agenciji KG Media zadužena je za akviziciju novih klijenata i realizaciju projekata. Obzirom na teorijsko i stručno znanje, u mogućnosti je na pristupačan način prenijeti znanje i razumljivim rječnikom objasniti sve alate i marketinške tehnike kojima se danas služe agencije, oglašivači i mediji. Certificirana je za Google Ads oglašavanje i NLP Practitioner.
Martin Novak, Google Ads voditelj kampanja
Magistar informatike koji već 8 godina u KG Mediji postavlja, optimizira i nadzire Google Ads kampanje. U agenciji KG Media odgovoran je da kampanje ključnih klijenata koji generiraju zadane ciljeve i kvalitetnu izvedbu.
Certificiran stručnjak za Google Ads pretraživačke, prikazivačke, video i shopping kampanje te od nedugo i Google Partners Champion in Smart Bidding. Kroz praktični dio radionice pokazat će na primjerima kako postaviti kampanje, na što paziti, koje su prednosti, zamke i trikovi koje Google Ads platforma nudi.