Reakcija PR agencije

DEMANTI PROZVANE PR AGENCIJE ‘Zver je slagao već u prvoj točki svog programa’

- Njegove tvrdnje grubo narušavaju poslovni ugled koji je tvrtka stvarala godinama i broji tim od 15 stručnjaka, što stalno zaposlenih, što na ugovor, a zbog kojeg ne posluje samo s Gradom Čakovcem, kao najveća agencija za odnose s javnošću u Međimurju, već i s nizom gradova udaljenim i po nekoliko stotina kilometara, tvrdi Budiša, vlasnik kreativne agencije LM Komunikacije.

Iz kreativne agencije LM
Komunikacije
 poslali su nam odgovor na nedavni
članak s dokazima koji osporavaju tvrdnje koje je iznio član
stranke Fokus i kandidat za gradonačelnika Čakovca Darko
Zver
, a njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti.

‘Iako Zver već nekoliko mjeseci širi na društvenim mrežama lažne
optužbe da tvrtka LM komunikacije nezakonito posluje s Gradom
Čakovcem, agencija LMK osjeća se dužnom objaviti određene
dokumente kako bi se građani Čakovca i cijelog Međimurja uvjerili
u grube manipulacije koje im se serviraju u predizborne svrhe.

Lažne i prenapuhane brojke

Kao 1. točku svog političkog programa Zver je naveo kako se
zalaže za ‘transparentnost proračuna’ navodeći da neće davati
novac prijateljima. Pritom je naveo niz netočnih podataka o
poslovanju Čakovca s tvrtkom LM Komunikacije i LMK obrtom. 

Zver iznosi u medijima lažne optužbe o netransparentnosti
Čakovca, a kako bi to pokušao potkrijepiti iznosi i lažne brojke
o poslovanju s tvrtkom LM Komunikacije te ne navodi sve elemente
poslovnih aktivnosti koje su plaćene.

Primjerice, navodi da je za tisak i podjelu plakata u projektu
održivog gospodarenja otpadom grad platio 104.287 kuna. Napuhani
iznos nije točan.

Naime za izradu i podjelu plakata u spomenutom projektu, grad je
platio 23.145 kuna bez PDV-a.

Nadalje Zver tvrdi da je grad platio 106.375 kuna za aktivnosti
vezane uz održavanje i organizacije radionica vezanih uz zaštitu
okoliša. To je usluga kao i usluga za podjelu plakata i
organizaciju dvaju događaja dobivena na javnom natječaju za
projekt financiran iz fondova Europske unije koji je raspisao
Grad Čakovec, a koji se sastojao od više grupa natječaja, a LM
komunikacije su dobile dvije grupe kao najpovoljniji ponuđač.

Na svom Facebook profilu Zver je (https://www.facebook.com/darko.zver.1)
02.02.2021., naveo da je grad platio 85.000 kuna za uslugu izrade
redizajna postojećeg grba. Spomenuti iznos je također netočan jer
se radilo o 68.000 kuna za usluge koje su također obimnije od
samog redizajna (informiranje udruga, aplikacija na sve promo
materijale poput zastava, dokumentacije, upaljača, izrada
posjetnica…), te knjigu standarda koja do sad nije postojala.

Četvrti iznos koji Zver iznosi u vezi usluge komunikacijske
strategije na društvenim mrežama također je lažan. Umjesto 86.875
kuna, kako navodi Zver, grad je platio 69.500 kuna. No Zver
također nije naveo sve elemente koje uključuje ta usluga, poput
savjetovanja u poslovanju s društvenim mrežama, aktivno
promicanje kroz društvene mreže na službenim mrežama,
administriranje službenih stranica, aktivno objavljivanje
aktivnosti, obavještavanje o novim trendovima u trajanju od
godinu dana.

Poslovanje LM Komunikacija diljem Hrvatske, u Čakovcu tek malim
dijelom

Osim toga laž je da je gradonačelnik Čakovca dodijelio te poslove
prijatelju, kako neistinito navodi Zver, budući da su svi poslovi
dobiveni u skladu sa zakonom o javnoj nabavi. 

“Normalno je da Grad Čakovec posluje na nekim projektima s
najvećom lokalnom PR i kreativnom agencijom koja je prethodno
svojim poslovanjem diljem Hrvatske zaslužila povjerenje i naše
lokalne zajednice. No to poslovanje bi zapravo trebalo biti puno
veće ako se uzme u obzir da mi primjerice s Gradom Solinom, koji
je udaljen više stotina kilometara od Čakovca, poslujemo i do pet
puta više nego s gradom u kojem plaćamo porez i prirez. Tako da
nema riječi o tome da smo mi privilegirani u Čakovcu, makar se
radi o našem rodnom, malom gradiću, gdje se poznaju svi sa svima.
Iako smo se jako trudili da predstavimo Čakovcu sve naše
prednosti i usluge koje pružamo i drugim gradovima u Hrvatskoj,
naše poslovanje u Čakovcu iznosi godišnje tek oko 10 posto naših
prihoda. U svom portfelju imamo više od 50  klijenata i
završenih skoro stotinu projekata u zadnjih 6 godina te uredno
plaćamo sve doprinose, plaće i poreze. Zbog svega navedenog svi
tračevi i zlonamjerna podmetanja jednostavno su laž i nisu nam
jasna, pogotovo kad dolaze od kandidata za budućeg gradonačelnika
grada Čakovca. Ukoliko se objede na račun LM komunikacija
nastave, potražit će zadovoljštinu sudskim putem. ”, zaključio je
direktor LM Komunikacija Nikola
Budiša.     

Zverov ‘pozitivan primjer dobre prakse’

Uz svoje neistinite kritike i iznošenje lažnih podataka o
poslovanju Čakovca i LM Komunikacija Zver je naveo i kako je za
njega ‘pozitivan primjer dobre prakse’ – grad Sv. Nedelja, u
kojem je donedavno bio zamjenik gradonačelnika – vođa njegove
stranke Fokus Davor Nađi, najnoviji kandidat za gradonačelnika
Zagreba.

Naime ako Zver ima problema s poslovima grada i tvrtki za odnose
s javnošću kako opravdava činjenicu da je grad Sv.Nedelja platio
samo 60.000 kuna u periodu od 6 mjeseci za ‘pisma
gradonačelnika’, uz dodatni ugovor s agencijom za odnose s
javnošću na 75.000 kuna. Na informiranje o radu gradonačelnika
Sv.Nedelje utrošeno je pak sveukupno više od milijun kuna kroz
ugovore, no to nije predmet agencije.’

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije