PRIJAVE DO 4. OŽUJKA

TIC MEĐIMURJE Uskoro meetup na temu “Što hrvatski kupci žele i kako pokrenuti uspješan webshop?”

Prijave na meetup zaprimaju se do popunjenja mjesta, a najkasnije do 4. ožujka 2021. godine. Prijava je ograničena samo na jednu osobu iz poduzeća. Zbog epidemiološke situacije, broj sudionika je ograničen na 12

Od 2017. godine  zatvoreno je više od 5000 fizičkih poslovnica u SAD-u, iako je potrošnja u trgovini na malo (engl. retail trade) na svjetskoj razini porasla za 3.6%. Zašto se to dogodilo? Promijenile su se navike potrošača, a trgovine ih nisu na vrijeme popratile. Svi su online, mnogi istražuju proizvode prije kupovine, a neki uspoređuju cijene online i u samoj poslovnici.

Činjenica je da online prodaja postaje standard u retail industriji u svijetu. Trgovine koje se ne prilagode odnosno ne ulože u izgradnju svoje online prisutnosti nemaju velike šanse za opstanak. Budućnost retaila je u integraciji offline i online poslovanja (tzv. omnichannel pristup) i zato je važno da SVI trgovci nauče osnove web poslovanja. Upravo zbog toga, Tehnološko-inovacijski centar Međimurje (TICM) organizira meetup na temu ŠTO HRVATSKI KUPCI ŽELE I KAKO POKRENUTI USPJEŠAN WEBSHOP? koji će se održati u petak, 5. ožujka 2021. godine, s početkom u 17,00 sati u informatičkoj učionici TICM1 zgrade na adresi Bana Josipa Jelačića 22b, Čakovec (prostor bivše vojarne).

Web trgovina je prodajna jedinica koja nema troškove osoblja, režija, najma, izložbenih proizvoda ni radnog vremena. Prilikom organizacije web trgovine najteže je odgovoriti na sljedeća pitanja:

– Što žele hrvatski kupci?
– Kako postaviti strategiju za razvoj webshopa?
– Na što je najviše potrebno paziti u razvoju webshopa?
– Kako provoditi online marketing za web trgovine?
– Kako uskladiti webshop sa zakonom?

Odgovore na ova pitanja možete saznati na prvom ovogodišnjem meetupu u TICM-u od predsjednika udruge eCommerce Hrvatska koja okuplja preko 1000 web trgovaca u Hrvatskoj. Osim što je predsjednik spomenute udruge, Marcel Majsan konzultant je za web trgovine s više od 10 godina iskustva, od čega posljednjih šest aktivno pomaže trgovcima razviti uspješne web trgovine. Web trgovine koje je vodio višestruko su nagrađivane kao najbolje u kategoriji.

Ciljna skupina meetupa su vlasnici i voditelji trgovina, voditelji web trgovina, zaposlenici u marketingu i IT-u te svi koje zanima web, marketing i prodaja. Sudjelovanje je besplatno, a sudionici se prijavljuju ispred poduzeća popunjavanjem prijavnog obrasca.

Prijave na meetup zaprimaju se do popunjenja mjesta, a najkasnije do 4. ožujka 2021. godine. Prijava je ograničena samo na jednu osobu iz poduzeća. Zbog epidemiološke situacije, broj sudionika je ograničen na 12. Prijava na poveznici.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije