Prijave na meetup zaprimaju se do popunjenja mjesta, a najkasnije do 4. ožujka 2021. godine. Prijava je ograničena samo na jednu osobu iz poduzeća. Zbog epidemiološke situacije, broj sudionika je ograničen na 12
Od 2017. godine zatvoreno je više od 5000 fizičkih
poslovnica u SAD-u, iako je potrošnja u trgovini na malo (engl.
retail trade) na svjetskoj razini porasla za 3.6%. Zašto se to
dogodilo? Promijenile su se navike potrošača, a trgovine ih nisu
na vrijeme popratile. Svi su online, mnogi istražuju proizvode
prije kupovine, a neki uspoređuju cijene online i u samoj
poslovnici.
Činjenica je da online prodaja postaje standard u retail
industriji u svijetu. Trgovine koje se ne prilagode odnosno ne
ulože u izgradnju svoje online prisutnosti nemaju velike šanse za
opstanak. Budućnost retaila je u integraciji offline i online
poslovanja (tzv. omnichannel pristup) i zato je važno da SVI
trgovci nauče osnove web poslovanja. Upravo zbog toga,
Tehnološko-inovacijski centar Međimurje (TICM) organizira meetup
na temu ŠTO HRVATSKI KUPCI ŽELE I KAKO POKRENUTI USPJEŠAN
WEBSHOP? koji će se održati u petak, 5. ožujka 2021. godine, s
početkom u 17,00 sati u informatičkoj učionici TICM1 zgrade na
adresi Bana Josipa Jelačića 22b, Čakovec (prostor bivše
vojarne).
Web trgovina je prodajna jedinica koja nema troškove osoblja,
režija, najma, izložbenih proizvoda ni radnog vremena. Prilikom
organizacije web trgovine najteže je odgovoriti na sljedeća
pitanja:
– Što žele hrvatski kupci?
– Kako postaviti strategiju za razvoj webshopa?
– Na što je najviše potrebno paziti u razvoju webshopa?
– Kako provoditi online marketing za web trgovine?
– Kako uskladiti webshop sa zakonom?
Odgovore na ova pitanja možete saznati na prvom ovogodišnjem
meetupu u TICM-u od predsjednika udruge eCommerce Hrvatska koja okuplja preko
1000 web trgovaca u Hrvatskoj. Osim što je predsjednik spomenute
udruge, Marcel Majsan konzultant je za web
trgovine s više od 10 godina iskustva, od čega posljednjih šest
aktivno pomaže trgovcima razviti uspješne web trgovine. Web
trgovine koje je vodio višestruko su nagrađivane kao najbolje u
kategoriji.
Ciljna
skupina meetupa su vlasnici i voditelji trgovina, voditelji web
trgovina, zaposlenici u marketingu i IT-u te svi koje zanima web,
marketing i prodaja. Sudjelovanje je besplatno, a sudionici se
prijavljuju ispred poduzeća popunjavanjem prijavnog
obrasca.
Prijave na meetup zaprimaju se do popunjenja mjesta, a najkasnije
do 4. ožujka 2021. godine. Prijava je ograničena samo na jednu
osobu iz poduzeća. Zbog epidemiološke situacije, broj sudionika
je ograničen na 12. Prijava na
poveznici.