
Praktičnim radom, preciznošću i urednošću uz međurazrednu suradnju učenici petih i šestih razreda OŠ Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu učili su o Eulerovu pravcu.
U petom razredu učenici konstruiraju simetralu dužine te trokutu
opisanu kružnicu. Kako simetralom dužine imamo određena polovišta
stranica dodali su crtanje težišnica i težišta trokuta. Učenici
šestih razreda konstruiraju simetralu kuta i trokutu upisanu
kružnicu te crtaju visine i ortocentar. Od ovih četiriju
karakterističnih točki trokuta tri leže na Eulerovu
pravcu (sve osim središta trokutu upisane kružnice) pa
su odlučili objediniti rad učenika petih i šestih razreda koji
zahtijevaju praktičan rad, urednost, preglednost i točnost.
Učenicima je prikazano kako se dolazi do Eulerova pravca u
Geogebri te im je prikazan jedan gotov rad na A4 papiru. Kod svih
razreda u početku je bio šok i velike oči te očita nevjerica kako
će to oni napraviti. Korak po korak i krenulo se od ideje do
uspješne realizacije. Na kraju je bilo ‘pa to je lako’ i ‘nije
bilo tako teško’.


