Putem Facebooka je Ivan Posavec objavio kako hitna u Čakovcu nije htjela pomoći njegovom bratu. Takvu je informaciju ravnateljica demantirala...
U redakciju našeg portala javila se ravnateljica Zavoda za hitnu
medicinu Međimurske županije Vladimira
Križaj-Grabant, dipl. iur. i to priopćenjem koje je
vezano na komentar našeg čitatelja. U nastavku to priopćenje
prenosimo u cijelosti.
– Jučer, 02. studenog 2020. godine, je na portalu eMeđimurje
objavljen članak pod nazivom “U Međimurju je preminulo ukupno pet
COVID-19 pozitivnih osoba”, na koji članak se je u komentarima
javio gospodin Ivan Posavec sa objavom u kojoj
navodi kako hitna u Čakovcu nije htjela pomoći njegovom bratu.
Ova objava rezultirala je nizom komentara podrške gospodinu
Posavcu i njegovom bratu. Na zahtjev Međimurske županije slučaj
je detaljno ispitan.
Ovim putem najprije želim iznijeti informaciju da Zavod za hitnu
medicinu Međimurske županije (nastavno Zavod) nije zaprimio poziv
prema navodima iz objave gospodina Posavca, niti je odbio pomoći
njegovom bratu. Dakle, Zavod, niti djelatnici Zavoda nisu imali
nikakvog doticaja sa pacijentom na kojeg se objava odnosi. Budući
da prema navodima iz objave gospodin Posavec boravi na području
koje graniči sa susjednom županijom (ponekad se pozivi spajaju
tamo), provjerom je utvrđeno da poziv nije zaprimio ni taj Zavod.
Nadalje, Zavod za hitnu medicinu Međimurske županije nije
zaprimio ni poziv gospodina Ivana Posavca koji bi se žalio na
postupanje djelatnika Zavoda, niti na jedan fiksni ili mobilni
telefon. Kao ravnateljica Zavoda odgovorno tvrdim da nisam
kontaktirana niti imam propuštenih poziva vezanih uz pritužbu
gospodina Posavca. Svi kontakti odgovornih osoba Zavoda su javno
objavljeni na internet stranici Zavoda i lako su dostupni, a
koliko mogu primijetiti, gospodin Posavec se dobro služi
internetom. Ne razumijem zašto se gospodin Posavec, ukoliko je
imao pritužbi na rad djelatnika Zavoda nije prvo obratio meni,
ravnateljici ustanove.
Zaista je nekorektan nastup gospodina Ivana Posavca, ali i svih
koji su komentirali njegovu objavu na štetu Zavoda za hitnu
medicinu Međimurske županije i njegovih djelatnika, bez da je
informacija provjerena, jer time šalju javnosti iskrivljenu sliku
o našem radu.
Nažalost, u današnje vrijeme se javno može reći i pisati sve, i
neistine, i uvrede, i neprovjerene činjenice, i vrijeđanja, i
omalovažavanja, i to nazivamo slobodom govora. Ne znam gdje je
nestala odgovornost za izrečeno i napisano, odgovornost za
klevetu, uvredu te narušavanje časti i ugleda, odgovornost za
štetu….
Zavod za hitnu medicinu Međimurske županije radi stručno,
profesionalno i kvalitetno, prema Hrvatskom indeksu prijema
hitnog poziva, maksimalno brzo i učinkovito, jednako prema svim
pozivateljima te pruža hitnu medicinsku pomoć svakome kome je
ista potrebna. Hitnjaci su educirani, marljivi ljudi kojima je
hitna medicina poziv, posvećeni su zbrinjavanju unesrećenih i
teško bolesnih ljudi. Vjerujte, oni ne zaslužuju ovakav tretman.
Ovim putem molim da se u slučaju pritužbe ili nezadovoljstva
pacijenta isti najprije javi u Zavod za hitnu medicinu Međimurske
županije kako bi dobio sve potrebne informacije te ćemo svakom
rado pomoći i razjasniti situaciju.
S druge strane bilo bi lijepo da se cijeni postojeći zdravstveni
sustav, razgranata Mreža hitne medicine na području naše
županije, dostupnost zdravstvene zaštite, suvremena oprema i
vozila hitne medicinske pomoći, educirani i stručni zdravstveni
djelatnici koji su tu za Vas 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu,
365 dana u godini, koji će pomoći svima u hitnim stanjima, kada
im bude najteže i kada im život i zdravlje ili život i zdravlje
njihovih najbližih bude ugrožen.
Čuvajte se, pridržavajte se epidemioloških mjera, ostanite
zdravi. U slučaju potrebe tu smo za Vas – napisala je
ravnateljica međimurskog Zavoda za hitnu medicinu.
Dodajmo da je komentar Ivana Posavca objavljen ispod članka na
Facebooku.