Poruke informativne kampanje usklađene su od strane struke i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske
Hrvatske autoceste pokrenule su, kako prenosi revijahak.hr, informativnu kampanju za
sigurno putovanje u uvjetima pandemije koronavirusa. S obzirom na
povećanje broja zaraženih u Hrvatskoj i drugim europskim
zemljama, ali i intenziviranje turističkog prometa, pripremljen
je letak (hac.hr/hr/ostalo/ostanimo-odgovorni) na 8 jezika
koji je distribuiran HTZ-u i kamping organizacijama u zemljama iz
kojih dolazi glavnina turističkog motoriziranog prometa.
Na cijeloj mreži dionica HAC-a i ARZ-a postavljaju se plakati
koji pozivaju na pridržavanje epidemioloških mjera, a nalazit će
se na odmorištima, prodajnim uredima i benzinskim postajama
INA-e, CRODUX-a, TIFON-a i PETROL-a koji su partneri u kampanji.
Dvojezični plakati sadrže QR kod poveznicu na mrežnu
stranicu koronavirus.hr.
Otvaranjem granica, dolaskom stranih turista i sezone godišnjih
odmora za domaće korisnike, povećava se i promet na autocestama.
Premda HAC i ARZ trenutno bilježe otprilike 70% prošlogodišnjeg
prometa, za vršnih opterećenja na prometnicama stvaraju se i
gužve u objektima na autocestama pa se ujednačenom informativnom
kampanjom nastoji održati svijest o koronavirusu i poticati na
odgovorno ponašanje. Letci sadrže informacije o planiranju
putovanja, modelima beskontaktnog plaćanja kao i preporuke za
pridržavanje epidemioloških mjera.
Poruke informativne kampanje usklađene su od strane struke i
Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, a predlošci
informativnih plakata ustupljeni su i drugim koncesionarima
autocesta u Republici Hrvatskoj.