
Erasmus+ Computational Thinkning and Coding – Literacy of the Future, ime je projekta u kojem surađuju dvije škole iz Portugala, škole iz Turske i Grčke, a glavni nositelj je I. osnovna škola Čakovec.
U današnjem “svepovezanom” svijetu osnovna digitalna pismenost jedna je od temeljnih kompetencija, posebno za djecu i mlade. Moramo razumjeti što se nalazi iza zaslona našeg računala i pametnog telefona, na koje načine svakodnevno koristimo umjetnu inteligenciju, kako funkcioniraju društveni mediji. Digitalizacija mijenja načine na koje radimo i učimo, mijenjaju se vještine potrebne za obavljanje svakodnevnih aktivnosti, učenje i cjeloživotno učenje.
Potražnja za ICT-om stručnjaka raste. Više od 65% današnjih
učenika će raditi na poslovima koji danas još ne postoje. Već
danas, 90% zanimanja traži dobro razvijene digitalne vještine,
što uključuje i programiranje. Vođeni ovih i drugim sličnim
saznanjima, I. osnovna škola Čakovec je razvila dvogodišnji
projekt međunarodne suradnje za razmjenu iskustava i primjera
dobre prakse te razvoj novih inovativnih obrazovnih materijala
namijenjenih učiteljima i učenicima starosti od 10 do 15
godina.
Erasmus+ Computational Thinkning and Coding – Literacy of the
Future, ime je projekta u kojem surađuju dvije škole iz
Portugala, škole iz Turske i Grčke, a glavni nositelj je I.
osnovna škola Čakovec.

Prva razmjena učenika održana je u gradu Mangualde u središtu
Portugala, u veljači 2020. godine. U međunarodnom timu, svi
sudionici su pet dana učili i radili u učionici budućnosti EduFor
nacionalnog obrazovnog centra u Portugalu. I. osnovnu školu
Čakovec predstavljaji su Hana, Roko, Dominik, Matija i
Leonardo u pratnji učiteljica Natalie Plešnar,
Marije Toplek i Ivane Ružić. Učenici su predstavili
radove koje su izradili u našoj školi: interaktivni model škole
izrađen u popularnoj računalnoj igri Minecraft, Lego Mindstorms
robota koji slaže Rubikovu kocku, robota za prepoznavanje i
sortiranje otpada iz kućanstva.






