Knjigovođe, računovođe, administratori i ostali službenike koji predano obavljajući svoj posao brinu da korisnici, državne službe, financijske institucije i ostali budu pravovremeno servisirani
U jeku pandemije koronavirusa svakodnevno se, posve zasluženo, piše i govori o službama i pojedincima na prvoj liniji obrane našeg zdravlja. Zdravstveni djelatnici, policajci, vojnici, vatrogasaca, volonteri i mnogi drugi s razlogom su u prvom planu. Uz sve njih, međutim, treba spomenuti i one koji svojim radom doprinose da gospodarski i svi drugi sustavi nužni za funkcioniranje države mogu što bolje operativno djelovati. Knjigovođe, računovođe, administratori i ostali službenike koji predano obavljajući svoj posao brinu da korisnici, državne službe, financijske institucije i ostali budu pravovremeno servisirani.
S obzirom na veliki broj mjera kojima se izašlo ususret upravo su knjigovodstveni servisi savjetovanjem i tumačenjem brojnih propisa uvelike pomogli poduzetnicima da u što kraćem vremenu dođu do potpora i olakšica koje su im ključne za preživljavanje ove teške situacije. U vrijeme kada je za većinu poduzetnika došlo do prestanka ili smanjenja obima poslovanja knjigovodstveni servisi bili su primorani preko noći organizaciju rada prilagoditi mjerama Nacionalnog stožera kako bi u realnom vremenu bili na usluzi korisnicima usluga i državnim institucijama u provođenju mjera koje je Vlada Republike Hrvatske donijela za spas gospodarstva. Biro plus iz Čakovca jedan je od knjigovodstvenih servisa čiju reputaciju mogu potvrditi brojni zadovoljni korisnici, pa ne čudi što uspješno djeluju još od 1994.godine. Malu, ali vrlo profesionalnu i učinkovitu ekipu čine: Ksenija Špoljarić, Dražen Špoljarić, Katarina Zanjko, Blanka Belović, Marija Ferdinanda Pongrac, Nadica Žižek, Žaklina Lisjak, Sanela Đurković i Tajana Blagović.
Direktorica Biro plusa Ksenija Špoljarić puna je riječi hvale za svoje zaposlenike.
-Pohvalila bih cijeli kolektiv, jer u ovom kriznom razdoblju doista dišemo kao jedno, svjesni da samo tako možemo odgovoriti na sve profesionalne izazove koje donosi ova situacija. Već godinama je naš moto: “Danas je novi dan, imate priliku stvoriti ispočetka sve što je dobro”, pa i kad je najteže ne odustajemo od njega.
Direktorica Špoljarić ističe da im je na prvom mjestu zdravlje radnika, zbog čega su u proteklom periodu radili u smjenama, s najviše petero djelatnika u smjeni, i uz primjenu strogih mjera zaštite. Uvedena je isključivo e-komunikacija sa strankama i dostava dokumentacije do vrata. Radnicima čije radno mjesto to omogućava omogućen je rad kod kuće. Također su svim radnicima osigurane zaštitne maske, rukavice, sredstva za dezinfekciju ruku i kreme za ruke. Ujutro je obavezno mjerenje temperature, mjerenje zasićenosti kisika u krvi i uzimanje C vitamina.
Špoljarić posebno izdvaja doprinos četveročlanog “kriznog tima” koji joj pomaže da, unatoč brojnim upitima i zahtjevima, nitko od korisnika ne ostane uskraćen za pomoć koja mu je potrebna.
-Moram zahvaliti Dražen Špoljariću koji besprijekorno provodi sve mjere sigurnosti, kao i višim knjigovođama: Katarini Zanjko, Nadici Žižek i Žaklini Lisjak na požrtvovnosti i lojalnosti koja daleko nadilazi okvire poslovnog odnosa što nam omogućuje pronalaženje najboljih rješenja za naše korisnike i u najtežim situacijama. Jutarnja kavica u njihovom društvu za mene je najvažniji dio dana i svaki bi direktor bio presretan da u firmi ima takvu ekipu.