Već poznata capsule linija MICAKATAPEPA, nastala 2006. godine, dobila je novo osvježenje prilagođeno novonastaloj aktualnoj situaciji
‘Uvijek postoji pozitivan i šaljiv način razmišljanja i
djelovanja. MICAKATAPEPA brine o našim kupcima, ali i našim
zaposlenicima te partnerima. Govorite lokalno, djelujte
globalno.’ – poručuje Ksenija Vrbanić.
Akcent je na živom međimurskom govoru, pretežno ruralnog područja
koji je i glavna inspiracija za natpise na majicama.
Nerazumljivost i šaljivost izaziva čuđenje kod onih koji
prepoznaju, a i ne prepoznaju značenje. Gotovo kao strani jezik,
a zbog toga smo uz izraz ove godine dodali i prijevod.
Specifični izrazi ove sezone prilagođeni su novonastaloj
aktualnoj situaciji. Natpisi: Fkrej (makni se), Brni Se i Didi
(okreni se i otiđi) te Nejdi Name (ne dolazi blizu) kao nove
mjere XD zaštite dostupne su na www.xd-store.com.
Kampanja je snimljena na XD zaposlenicima kako bi vam približili
lica koja dugi niz godina stoje iza vaše odjeće, a sve s ciljem
prikazivanja transparentnog djelovanja unutar zajednice. Sve je
snimljeno na lokaciji XD dizajn centra, smještenog usred šume u
Međimurju.