Javni bilježnici će provoditi elektroničku i telefonsku komunikaciju u radu sa strankama i svim sudionicima postupka te sudovima gdje god je to moguće
Upravni odbor Hrvatske javnobilježničke komore u suradnji s
nadležnim Ministarstvom pravosuđa, a temeljem naputka i odobrenja
ministra pravosuđa, Dražena Bošnjakovića
donijelo je Odluku kako će svi javnobilježnički uredi u Republici
Hrvatskoj u periodu trajanja izvanredne situacije izazvane
epidemijom zaraze COVID-19 virusa (korona virus) od ponedjeljka
23. ožujka 2020. raditi sa strankama u hitnim slučajevima, a po
mogućnosti po prethodnoj najavi, svaki dan u vremenu od 9 do 12
sati.
Javni bilježnici će provoditi elektroničku i telefonsku
komunikaciju u radu sa strankama i svim sudionicima postupka te
sudovima gdje god je to moguće.
U slučajevima kada zbog samoizolacije ili oštećenja ureda
nastalih zbog potresa u Zagrebu, javnobilježnički ured treba
zatvoriti, stranke će se putem obavijesti na vratima zatvorenog
ureda uputiti u prvi najbliži ured, odnosno u prvo mjesto u kojem
radi javnobilježnički ured.
Uredi će na vrata staviti upozorenje o zabrani pristupa osobama
pod mjerama samoizolacije, sa simptomima bolesti ili koji dolaze
iz zemalja izvan RH.